Stylizacja z neonową koszulą #2

Po miesiącu czasu te zdjęcia w końcu doczekały się publikacji,zrobiłam je jeszcze będąc na Węgrzech.Dzisiaj widzicie drugą styliacje z neonową koszulą,poprzedni strój możecie zobaczyć tutaj.Takie posty będą się pojawiały od czasu do czasu w ramach cyklu,który postanowiłam wprowadzić,czyli pokazywanie jednej rzeczy w dwóch stylizacjach.Czasami te stylizacje będą zupełnie różne,a czasami będą w tym samym stylu,ale oczywiście nie takie same.Szczerze mówiąc ja lepiej czuje się w poprzedniej stylizacji,ale to chyba dlatego,że zdecydowanie wolę spodnie od spódniczek;) 













koszula-Bershka
spódnica-Zara
koturny-nn

Wam życzę miłej soboty,a ja uciekam się szykować na kolejną 18-nastkę ;)

35 Responses so far.

  1. Bardzo fajnie to wszystko ze sobą wygląda!

  2. zwykle na blogach widzę połączenia takich koszul z rozkloszowanymi spódniczkami tutaj dla odmiany prosta - super!

  3. Karolina says:

    modnie i elegancko :)
    przed-obieektywem.blogspot.com

  4. Paulina A says:

    W tej odsłonie również wygląda świetnie :)

  5. Piękna! Najbardziej lubię neonowe ubrania ;-)
    Na blogu zadałam bardzo ważne pytanie. Odpowiesz na nie? To bardzo ważne! Pozdrawia ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

  6. malinka says:

    ta koszula jes cudna!! Świetny look <3

  7. Tutaj też Ci ładnie :)

  8. agne says:

    bardzo ładna ta koszula :)

  9. PARADISKA says:

    Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (klikniesz w baner choies?)

    paradiska-life.blogspot.com

  10. Muszę powiedzieć, że bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorku :) Na 3 zdjęciu jesteś przeurocza :)

  11. Świetny outfit :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

  12. Nie lubię neonów , ale ta koszula wyjątkowo mi się podoba ! :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

  13. Agata says:

    cudna ta koszula!:)

  14. ja ubieram się głównie na czarno, więc taka koszula to dla mnie szaleństwo ;)

  15. super stylizacja, fajny blog ♥
    przypominasz mi moją koleżankę:))
    obserwuję !!!
    http://monicabelle.blogspot.com/

  16. koszula jest cudowna ;D Buty i spódnica też ;))

  17. Ola B says:

    Cudowny blog! <3

    Zapraszam: http://wonderfulneed.blogspot.com

  18. Neonowa koszula z czernią idealnie współgra ;-)
    Pozdrawiam!

  19. Jaka ty drobniutka ^^

  20. Zoya says:

    świetny nieskomplikowany zestaw! :*)

  21. Klara says:

    Koszula robi wrażenie. Pieknie wyglądasz, bardzo ladna stylizacja :)
    Świetne te posty, gdzie jedną rzecz pokazujesz w zupelnie innych aranżacjach i stylach !

  22. Dorothy says:

    PARADISKA:
    Pierwszy raz widzę Cię na moim blogu i proszę o nie spamowanie i proszenie się o lajki.Zaakceptowałam Twoją reklame(bo to nie jest komentarz!) tylko po to by Ci napisać,że nie akceptuje takiego błagania o kliki i proszenia się o obserwacje.Jak będę chciała to sama zaobserwuję Twojego bloga,a takim pisaniem mnie tylko do tego zniechęcasz!:)

  23. Sara says:

    Bardzo ładna koszula ;)

  24. Jeannette says:

    Love your red Blouse

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

  25. IN & OUT says:

    swietny kolor koszuli!!<3
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it

  26. Ślicznie się prezentujesz <3! Piękne zdjęcia;)

  27. N. says:

    piękna koszula :)

  28. Love the color of this shirt !

  29. Stylizacja bardzo na tak! :) śliczna koszula :) pozdrawiam! :)

  30. Dorothy says:

    Bella Style:
    Dziękuję bardzo!:)
    Również pozdrawiam ;*

  31. Świetna ta koszula!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)