Stylizacja z neonową koszulą

Koszulę kupiłam jeszcze na początku wakacji,a do tej pory nie było okazji jej pokazać.Kontynując cykl o którym pisałam w poprzednim poście niedługo zobaczycie tą koszulę w innej stylizacji,bo sfotografowałam ją jeszcze będąc na wakacjach na Węgrzech.Zwykłych czarnych rurek szukałam bardzo długo i wiecznie mi coś nie pasowało,dopiero ostatnio udało mi się takie dorwać i jestem bardzo z nich zadowolona.Według mnie takie rurki to "klasyk",bo można je szybko do czegoś dopasować.












koszula-Bershka
spodnie-Tally Weijl
torebka-H&M
szpilki-klik
okulary-klik
bransoletka-klik

Uciekam przeszukać moją szafę,bo w najbliższym tygodniu czekają mnie trzy 18-nastki,a ja jak zwykle nie mam się w co ubrać haha!Do następnego :)

38 Responses so far.

  1. Super stylizacja. ;)

  2. koszula owszem i piękna czarne rurki tez ale na zdjęciu zakochałam się w torebce ! <3

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

  3. AGA-KA says:

    koszula świetna! ma idealny kolor do wakacyjnych stylizacji. :)

  4. leonis says:

    Świetna stylizacja :) Cudownie Ci w tym kolorku :)

  5. Natalia says:

    piękna koszula! :))

  6. Rurki są piękne!
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/08/albania.html Zapraszam

  7. Claudia says:

    bardzo fajna stylizacja ;3

  8. Talla says:

    świetnie wygladasz!
    pasuje do ciebie taki kolor ^^

    justsayhei.blogspot.com

  9. Bardzo kobieco c; Ja też musze kupić czarne rurki bo nie mam!

  10. Paula says:

    wyglądasz prze-cu-do-wnie!

  11. Fajna torebka i okularki ;)

  12. bombowa koszula, a szpilki super sie wpasowały :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

  13. Asia says:

    czarne rurki to chyba coś co każda kobieta musi mieć w swojej szafie, idealne do wszystkiego :) piękna koszula :)

  14. amachuano says:

    ale masz dłuugie nogi !
    super outfit !

  15. Anna O. says:

    Świetna koszula!

  16. devina says:

    ślicznie wyglądasz ! :)
    http://devinax.blogspot.com/

  17. exality says:

    genialnie Ci w takim neonku! :)

  18. Ale masz swietne nogi ! Tez takie chce ❥
    A czarne rurki tez mam w szafie. Choć jedne ale muszą byc :)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

  19. Roxi says:

    Bardzo ładnie :) Świetna koszula!

  20. Camille F says:

    Rewelacyjna koszula, świetnie w niej wyglądasz! :) Masz rewelacyjną figurę i świetnie ją podkreślasz. ♥
    Pozdrawiam, Kamila
    www.fashion-camille.blogspot.com

  21. Sia lala says:

    Ta koszula jest świetna! I pasuje do makijażu ;-) W ogóle cała stylizacja jest piękna! :-)

  22. Usta cudowne <3
    No io koszula oczywiście też.
    No i buty <3

    http://pozytywizja.blogspot.com

  23. Venus says:

    genialny look :)
    super szpilki wow

  24. Mała Mi. says:

    świetna koszula! masz cudowne nogi <3

  25. Wow! Koszula ma mocny kolor, ale podoba mi się całość! Super wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam!

  26. Angela Pe says:

    Jak ja nie lubię sklepu Tally Weijl :/ marnej jakości produkty, koszula jednak bardzo mi się podoba :]

  27. N. says:

    świetna koszula :)
    obserwuje :)

  28. Paulina A says:

    Wyglądasz cudnie :D

  29. Piękna koszula :) Obserwujemy ? Jeśli tak to daj mi znać:)

  30. PTYSIA says:

    Koszula ma przepiękny kolor! :)

  31. Anita says:

    Ale ślicznie ci w tym kolorku ;)
    Zapraszam ♥

  32. Kaasja says:

    Co ja bym dała żeby tak dobrze wyglądać w koszuli jak Ty, Piękna stylizacja, a szpileczki wydają się być baardzo wygodne ;)
    Pozdrawiam kasjaa.blogspot.com/

  33. super blog :) zapraszamy na bloga dwóch przyjaciółek :) staywithmemories.blogspot.com

  34. wyglądasz w niej fantastycznie:)
    mam bardzo podobną do twojej:)
    bardzo lubię takie zywe kolory:):):)
    dziekuje za odwiedziny :P
    zapraszam czesciej:)
    obserwuje Cię i czekam na Ciebie:)

  35. Dorothy says:

    Angela Pe:
    Serio?Pierwszy raz słyszę negatywną opinie,ja mam kilkanaście rzeczy z tego sklepu i nie narzekam :)

  36. Dorothy says:

    Stay with memories:
    NASTĘPNYM RAZEM NIE ZAAKCEPTUJE TAKIEGO SPAMU!:/

  37. Dorothy says:

    Czerwonyobcas.blogspot.com:
    Bardzo Ci dziękuję!:) Ja niestety nie bawię się w obserwacje za obserwajce ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)