Koncert Honoraty Honey Skarbek Wrocław

W ostatnim poście pisałam,że na dniach pojawi się obszerniejsza relacja z koncertu Honoraty Skarbek,dlatego dzisiaj wywiązuje się z tej obietnicy.Zdania na temat Honoraty są podzielone,ja osobiście śledzę jej poczyniania od ok.5 lat kiedy to jeszcze nie była "znana" i prowadziła zwykłego bloga.Polubiłam ją za to jaką jest świetną dziewczyną i zostało mi to do dzisiaj.Gdy tylko dowiedziałam się,że po tylu latach w końcu gra koncert bliżej wiedziałam,że się tam pojawie i właśnie dlatego w ostatnią sobotę wakacji udałyśmy się z koleżanką do Wrocławia.Cały koncert mi się bardzo podobał chociaż pogoda nie dopisywała,ale nam to nie przeszkadzało,bo stałyśmy pod samiutką sceną i chroniło nas jeszcze zadaszenie sceny.Gorzej było po koncercie kiedy to wszyscy się rzucili do zdjęcia z Honoratą i właśnie wtedy baaardzo zmokłyśmy.Gdy w końcu udało mi się dostać do Honey ona spytała się mnie czy zrobiłam jakieś fajne zdjęcia jej i czy mogłabym jej je wysłać!Byłam w szoku,ale oczywiście z radością się zgodziłam i z tego co widziałam to już moje zdjęcia pojawiły się na jej instagramie :) Ogólnie jestem bardzo zadowolona z koncertu i Honorata na żywo okazała się jeszcze miliszą osobą !























Miłego weekendu!:)

22 Responses so far.

  1. Zazdroszczę, że masz autograf i zdjęcie z Honey :/

  2. Claudia says:

    wow, super spędzony czas! widać, że ciepła z niej osoba ;3

  3. Zdjęcia są bardzo dobre i gratuluję tego wyróżnienia :)
    Jakie włoski masz fajne ^ ^

  4. Paulina A says:

    Była kiedyś w mojej miejscowości, chyba nawet w tym roku, ale nie poszłam. :P
    (Myślałam, że w II kl. będzie więcej lekcji, ale zawsze kończę o 14.30, więc nie jest źle :))

  5. Dorothy says:

    Paulina A:
    Serio?!U nas niektórzy kończyli codziennie o 15:05,ja miałam to szczęście,że tylko dwa razy w tygodniu kończyłam po 15,ale np. moja koleżanka miała 4 razy w tygodniu 8 lekcji.Musisz mieć świetnie ułożony plan skoro kończysz tak wcześnie ;)

  6. Świetna fotorelacja! Piękne zdjęcie z Honey ;-)
    Pozdrawiam!

  7. uwielbiam jej koncerty, są pełne emocji! :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

  8. szkoda że u mnie w mieście ani w okolicy nie słychać o tym, żeby był jej koncert;D Gratuluje autografu i zdjęcia ;)

  9. kinga ♡ says:

    Lubię muzykę Honey, ładnie śpiewa :)

  10. To super,że Cię zapytała:) Fajny koncert musiał być:D

  11. Ja też ją lubię;) Fajna fotorelacja:)

  12. ona ma świetnie ścięte włosy :)

  13. śliczne zdjęcia. Uwielbiam Honey! byłem na jej koncercie i spotkaniu z fanami i bardzo miło ją wspominam.
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

  14. Dorothy says:

    Sara Dunaj:
    Haha :D Strasznie lało,więc dlatego tak wyglądam :D

  15. Dorothy says:

    agneslovechocolate:
    Dziękuje bardzo! :*

  16. Dorothy says:

    domi niiicaa:
    A mi z kolei bardziej podobała się w długich :D Teraz też wygląda ładnie,ale w długich było jej zdecydowanie bardziej do twarzy :)

  17. Dorothy says:

    Julia itsbeauty:
    Ja czekałam 5 lat aż w końcu będzie śpiewała gdzieś w miarę blisko, na pewno u Ciebie też się w końcu pojawi :D

  18. Karolina says:

    ojeeej, kochanie postąpiła Honey z tymi zdjęciami! gratuluję. :D

  19. Ines RdP says:

    oh dear!
    you look fabulous!!!!!
    I wanna to tell you that I definitelly love your blog, so if you are interested about follow each other, let me know I always follow back! :)))
    keep in touch!
    have a great day beauty!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

  20. Angela Pe says:

    ha a ja nawet nie znam żadnej jej piosenki :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)