Podsumowanie miesiąca-zdjęcia z telefonu

Cześć!:) Tak jak w poprzednim miesiącu postanowiłam zrobić podsumowanie miesiąca w postaci zdjęć z mojego telefonu.Część pojawiła się na insta (klik) a część nigdzie jeszcze nie pokazywałam.Sierpień był wspaniały,nie miałam czasu na nudę i czekam już z niecierpliwością na następne wakacje :D


1 i 2.Wakacje w Skorzęcinie i pyszności <3
3 i 4.Plażowanie w Kobylej Górze


1,2 i 3.Koncert Honoraty Skarbek na którym byłam w sobotę,niedługo na blogu pojawi się obszerniejsza relacja z tego wydarzenia
4.Spotkanie z Olą


1 i 2.Zostałam "babcią" hah :D Aktualnie mam 5 małych pociech biegających po podwórku :)
3.Kiki
4.Selfie:)

1.Słodka Jula <3
2.Nowe szpilki na zbliżające się wesle
4.18-nastka kolegi
5.Nowe air maxy,na dniach stylizacja z nimi pojawi się na blogu


1,2,3,4.Wakacje w Skorzęcinie<3

Mam nadzieję,że Wasze wakacje były równie udane jak moje!:) Do napisania!

19 Responses so far.

  1. Kurcze... Oprócz dobrego samopoczucia przez te zdjęcia, zrobiłaś mi smaka na to jedzonko :)
    Pozdrawiam

  2. Jakie śliczne pieski! Ciekawe zdjęcia, czekam na relację z koncertu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  3. Jakie śliczne pieski! Ciekawe zdjęcia, czekam na relację z koncertu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  4. Bardzo fajne zdjęcia ;D

  5. Paulina A says:

    Świetne zdjęcia ;)

  6. Świetny mix zdjęć :)

  7. Świetny mix ;-) Bije z tych zdjęć pozytywna energia ;-)
    Pozdrawiam!

  8. ojoj masz małe psiaki:)

  9. Podczas pobytu nad morzem kupiłam gofra z bitą smietaną i polewa i zjesc nie moglam ;o

  10. Venus says:

    widać, że nie miałaś czasu na nudę :P super zdjęcia

  11. Claudia says:

    świetne takie podsumowania! widać, że udane wakacje? ;3

  12. PTYSIA says:

    Uwielbiam takie podsumowania miesiąca :)

  13. Dorothy says:

    Claudia:
    Oj bardzo!:)

  14. Dorothy says:

    Jagoda Rogusz:
    Relacja pojawi się za chwileczke:)

  15. widać wakacje udane :)) piękny zachód słońca na ostatnim zdjęciu :)

  16. Dorothy says:

    Nieidalna Perfekcjonistka:
    Oj bardzo ! :)

  17. Angela Pe says:

    Fajnie, że udały Ci się wakacje ;]

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)