Spotkanie blogerek-Wrocław 27.09.2014

Gdy dostałam maila z zaproszeniem na spotkanie blogerek bardzo się ucieszyłam,bo już od dłuższego czasu chciałam wiziąć udział w takim spotkaniu.W sobote trochę zestresowana udałam się do Wrocławia do kawiarni Stalbet Cafe&Pub,ale na miejscu okazało się,że niepotrzebnie się denerwowałam,bo dziewczyny okazały sie bardzo miłe,a kawiarnia zaserwowała nam mnóstwo pyszności.Ogólnie byłam pierwszy raz na takim "wydarzeniu" i nie mogę się już doczekać następnego.Na początku były prezentacje firm takich jak Mary Kay i Vipera,a potem miałyśmy czas dla siebie.Spotkanie rozpoczęło się o 14,a czas mi zleciał tak szybko,że nawet nie wiem kiedy minęły te 4 godziny i trzeba było już lecieć na autobus do domu.   









A takie prezenty dostałyśmy od sponsorów:












Na koniec zdjęcie grupowe,które pokazuję dzięki uprzejmości Kasi ;)



W spotkaniu wzięły udział:

Udanego tygodnia!:)

18 Responses so far.

  1. AISAK. says:

    łaaał zazdroszczę :D

  2. TINA HA says:

    Świetna recenzja i zdjęcia, będę mogła pożyczyć ostatnie zdjęcie jeśli nie uda mi się od nikogo załatwić grupowego? Dzięki za spotkanie i do zobaczenia na kolejnym!

    http://bitcheslovecakes.blogspot.com

  3. Dorothy says:

    Tina Ha:
    Ja to pożyczyłam od Kasi,ale pisałam od niej i pozwoliła mi je wykorzystać,więc pewnie Tobie też pozwoli ;)
    Do zobaczenia!

  4. Zazdroszczę, nigdy nie byłam a do Wrocławia mam bliziutko :)

  5. Michał says:

    Fajne przeżycie :)

  6. agne says:

    ale fajne spotkanie ;-) o, widzę PILARIX- super krem :)

  7. Jeej ile prezentów:) zazdroszczę takiego spotkania:)


    Zapraszam do mnie na konkurs TUTAJ

    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

  8. Spotkanie było bardzo udane :) Mnie ten czas również bardzo szybko przeleciał.
    Zaprosiłaś mnie na Facebooku, a ja nieopatrznie na smartfonie skasowałam Twoje zaproszenie, więc proszę o jego ponowienie ;)

  9. Świetne spotkanie!
    Pozdrawiam ;-)

  10. Vero nike says:

    Sama wzięłabym udział w takim spotkaniu :)

    orasey.blogspot.com

  11. Shonali says:

    Było super :)
    Ale wyszłam na wspólnej fotce, matkooo :D

  12. Marti:* says:

    WOW! Mega zazdroszczę Wam spotkania, prezentacji, zabawy! :-) Pozdrawiam :-*

  13. Paulina A says:

    Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję wziąć udział w czymś takim. Cieszę się, że spotkanie się udało ;)

  14. enik says:

    ahh przepraszam, już dodałam :D

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

  15. Redhead says:

    musiało być przemiło :)

  16. było barrdzo miło!!! dzięki dziewczyny !
    niedługo sama zabieram sie do pisania relacji ze spotkania :)

  17. Dorothy says:

    Nieperfekcyjna:
    My również dziękujemy! ;)

  18. emyllka says:

    Ale zazdroszczę, super miałyście to spotkanie :)!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)