Stylizacja z air maxami

Odkąd poszłam do szkoły na wszystko brakuje mi czasu a dni lecą tak szybko,że nie nadążam ze wszystkim.Dzisiaj już miałam pierwszą próbną maturę,jutro po szkole mam kursy na prawko a w sobote muszę wstać z samego rana bo wybieram się na wesele i do domu wrócę dopiero w niedziele wieczorem.Nie mam pojęcia jak ogarnę jeszcze naukę na przyszły tydzień,ale jakoś muszę dać radę i przezwyczaić się do takiego trybu życia(szczególnie do nauki,której przez to że semestr kończy się dla mnie w grudniu jest już bardzo dużo!).Jak już się przezwyczaję do takiego trybu to wrócę do normalnego blogowania i będę pisała częściej jak kiedyś,bo w tym tygodniu dopiero dzisiaj się zorientowałam,że już jest czwartek a ja nie dodałam żadnego posta na początku tygodnia :D

Teraz już nie przedłużam i pokazuję Wam stylizację bardzo na luzie.To chyba druga stylizacja z dresami na blogu i w sumie nie wiem czemu tak rzadko je pokazuję bo uwielbiam w nich chodzić.Pierwsza czynność po powrocie do domu to właśnie przebranie się w dresy :D Takich jak pokazuję na dole szukałam bardzo długo i dopiero będąc na Węgrzech udało mi się je dostać.W końcu też pokazuję moje nowe maxy,które w sumie już takie nowe nie są bo mam je od miesiąca.Kupno drugiej pary było bardzo dobrą decyzją,to zdecydowanie moje ulubione buty.Zapraszam do obejrzenia stylizacji z cyklu,w którym pokazuję tą samą rzecz w dwóch stylizacjach,tutaj możecie zobaczyć pierwszą wersją stroju z tą koszulką!:)


















top i dresy-New Yorker
buty-Nike Air Max
okulary-klik

Do następnego!:)

35 Responses so far.

  1. Paulina A says:

    Wyglądasz ślicznie ;)

  2. jaka chudzinkaa :) Nie lubie air maxow, ale czarne są jak najbardziej ok! :)

  3. Wow te czarne masy bardzo mi sie podobają :)
    U mnie jest podobnie dopiero marudzilam, ze to poniedziałek a jutro juz piątek :D

  4. agne says:

    świetne dresy ;-) super look! :))

  5. OMG! Jaka chudzinka jesteś! A buty boskie! <3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

  6. AISAK. says:

    airmaxy są najwygodniejsze na świecie <3

    Obserwuję :)

  7. Rzeczywiście dużo zajęć, ładnie wyszłaś :)

  8. AgataP says:

    jaki brzuszek cudny ,idealna figura!

  9. cudowny brzusio!:) a Air Maxy bardzo wygodne:)

    derniere-danse-me.blogspot.com

  10. Karolina says:

    uwielbiam takie proste stylizacje. A TY MASZ GENIALNĄ FIGURĘ. *.*

  11. Nippi says:

    świetny look i figura :)

  12. Jaka ty piękna ;) Świetnie wyglądasz;)))

  13. Czarne air maxy to jest to! Zachwycasz figurą kochana ;-)
    Pozdrawiam!

  14. Egejta says:

    cudowne airmaxy! swietna sportowa stylizacja!

    BLOGDROBE

  15. takie stylizacje na luzie sa jak najbardziej w moim guście. Co za figura kochana!

  16. Zoya says:

    ale masz świetną figurę! bardzo fajny sportowy zestaw :*

  17. powodzenia na kursach na prawko :) i na probnych maturach :)
    ps. swietna figura ♥

    Ania, http://pandaoverseas.com/

  18. marysia-k says:

    Ta bluzka moim zdaniem kompletnie nie pasuje do Twojej figury :<. Ale maxy masz świetne!

  19. uwielbiam spodnie dresowe ;) świetnie je zestawiłaś ;D

  20. Ola S says:

    na sportowo, tak jak lubię :) ale z Ciebie chudzinka:) fajne zdjęcia

  21. You're so pretty! No wonder, you have such beautiful blog! I hope was as great blogger as you are. I'd like to be friends.
    By the way, I followed you via GFC.
    Please follow me too.


    New Post Up On The Blog: Carpe Diem

    With Love,
    Monique (The Slim Kid Inside)

  22. fajnie wyglądasz, świetna figura :-)
    obserwuję i pozdrawiam :*

  23. Ale brzuch to masz boski :)

  24. kinga ♡ says:

    Super stylizacja, ale nie jestem przekonana co do Air Max'ów bo uważam że są przereklamowane i dużo osób w nich chodzi :) + obserwuję!
    Śliczna figura *.*

  25. Dorothy says:

    kinga:
    Ja je uwielbiam,bo to najwygodniejsze buty pod słońcem <3

  26. pannaem says:

    brzuch idealny :)

  27. Marti:* says:

    Jaka figurka *.* Coś pięknego! Pozdrawiam :-*

  28. Redhead says:

    zajebista bluzka kochana, jak zwykle promieniejesz nieważne w co się ubierzesz :) takie spodnie by mi się przydały, więc chyba ruszę jutro tyłek do NY i zakupie :)

  29. Ania W says:

    Pięknie wyglądasz w tym sportowym wydaniu :-) Chudzinko! :-))

  30. Dorothy says:

    Ania W:
    Dziękuję bardzo!:)

  31. Wyglądasz rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam,
    Ola

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)