Stylizacja z biało-czarną sukienką

W najbliższym miesiącu blog niestety będzie aktualizowany rzadziej niż zawsze(postaram się jednak odzywać minimum raz w tygodniu,blog to przyjemność i odskocznia od obowiązków,dlatego postaram się pisać normalnie,jednak czasem może się pojawić jeden post w tygodniu mniej).Już teraz brakuje mi czasu,a od przyszłego tygodnia będę miała jazdy na prawko 3 razy w tygodniu,tempo jest szybkie,ale przynajmniej niedługo będę mogła przystąpić już do egzaminu.Powoli zabieram się za szukanie mojego pierwszego autka ;)

Teraz mam dla Was stylizację z sukienką,którą już częściowo pokazywałam na początku roku.Obiecałam,że pokażę ją kiedyś dokładniej i w końcu nadszedł ten czas.To już chyba niestety ostatnia letnia stylizacja,jesień zawitała do mnie już  na dobre.













sukienka-Bershka
okulary-klik

Jakie macie plany na weekend?Ja jutro z samego rana ruszam na jazdy do Wrocławia,a później wybieram się na spotkanie blogerek.Nie mogę się doczekać!Miłego wieczoru!:)

32 Responses so far.

  1. takiej sukienki jeszcze nie widziałam ale wygląda całkiem fajnie !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

  2. wyglądasz jak gwiazda! Pięknie podoba mi się bardzo:)

  3. Mała Mi. says:

    wow ale masz cudną figurę! :)

  4. Hej! Dostałam Twoją wiadomość nt jutrzejszego spotkania blogerek, możesz mnie doinformować gdyż nie znam szczegółów :)
    Buźka :**

  5. Cudowna!! I Ty tak pięknie w niej wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

  6. śliczna sukienka:) A Ty w niej wyglądasz jak rasowa modelina;)

  7. super sukienka i buty :-)

  8. Natalii says:

    Świetna sukienka :)

  9. Dorothy says:

    small J:
    Z Twojej reakcji wnioskuję,że nie będzie Cię na nim :( Myślę,że nie ma sensu,bo jest to "zamknięte" spotkanie i lista z tego co wiem już od dawna jest zamknięta.Może innym razem uda się spotkać :)

  10. Ewa says:

    uwielbiam czarno-białe połączenia :)

  11. Przepięknie wyglądasz :)
    Mnie niestety nie będzie na spotkaniu, bo nie zdążę :(
    Ale mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym, albo wyskoczymy kiedyś na kawkę :)
    Pozdrawiam :*

  12. Talla says:

    ale jesteś chudziutka! *.*
    wspaniale wyglądasz <3

    justsayhei.blogspot.com

  13. Pięknie wygląda ta asymetria :) idealnie podkreśla Twoją sylwetkę :) Pozdrawiam :*

    https://sandina95.blogspot.com

  14. agne says:

    ojejajeja! jaka piękna sukienka ♥ i przecudowna figura ;-)))

  15. cudowna ta sukienka!
    http://nutellaax.blogspot.com/

  16. trzeba przyznać, że sukienka jest wyjątkowa

  17. łał! coś pięknego elegancja :D

  18. Bardzo ciekawa sukienka. Ty w tej stylizacji nadajesz się na czerwony dywan. :)

  19. jak pięknie <3
    jeju, śłiczna sukienka
    jaka chudziutka jesteś




    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

  20. AGA-KA says:

    jaka chudzina, zazdroszczę figury! :D sukienka fajna, taka niebanalna. nieoklepana. :)
    jedyne do czego można się przyczepić to to, żebyś następnym razem wrzuciła bezszwową bieliznę - będzie ładniej wyglądać. a poza tym - ślicznaś :* :)

  21. jadwigaa says:

    ale nogi ;o zazdroszczę figury !

  22. Paulina A says:

    Ślicznie wyglądasz ;)

  23. Mi jakoś nie do końca podoba się ta sukienka, ale i tak wyglądasz bosko! :*

  24. Karolina says:

    prawko faktycznie pochłania dużo czasu. zdaj je szybko! :)

  25. sukienka prezentuje się lekko i kobieco ;)

  26. wow! Co za figura <3 !
    Genialnie wyglądasz:)

  27. Karolina says:

    sukienka ma świetny krój i ślicznie podkreśla twoją figurę :)
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

  28. Nippi says:

    ciekawa sukienka :)

  29. Fajna sukienka, ładnie wyglądają w niej Twoje nogi ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

  30. Dorothy says:

    Elwira Lewandowska:
    Dziękuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)