Stylizacja z neonową sukienką/wesele

Hej!Mnie niestety dalej męczy choroba z którą wytrwale walczę,właśnie wróciłam z jazdy na prawko,a już jutro jadę na Wrocław.Trochę się stresuję,ale to dlatego,że pierwszy raz :D 

Dzisiaj pokazuję Wam kilka zdjęć z wesela i moją stylizację.Sukieneczka spodobała mi się gdy tylko zobaczyłam ją w sklepie,a nad butami myślałam już od dłuższego czasu,dlatego był dobry pretekst by je kupić.Była to bardzo dobra decyzja,bo są to moje najwygodniejsze szpilki,przetańczyłam w nich całe wesele! :)















sukienka-Mohito
ramoneska-Zara

Miłego wieczoru:)

39 Responses so far.

  1. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia, nie stresuj się, dasz radę! :)

  2. świetna sukienka - troszkę wygląda jak taki komplecik ;) co do prawka - nie przejmuj się - ja się bardzo stresowałam, ale każda jazda kiedy byłam zdenerwowana kończyła się źle :) a na egzaminie byłam nie zestresowana a skupiona i poszło :D więc spokojnie - a ja będę trzymać kciuki za Twoją jutrzejszą jazdę. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

  3. Podobają mi się własnie w takim stylu stylizacje. :)

  4. Nippi says:

    Świetny look,wszystko ładnie się ze sobą komponuje :)
    Podoba mi się !

  5. Laura says:

    buty to jedyne co bym zmieniła, bo mi się nie podobają, ale reszta jest super, sukienka świetnie leży! Pozdrawiam ! :)

  6. agne says:

    przepiękna sukienka, ma cudny kolor :)
    a jaka ładna fryzurka :))

  7. Sukienka naprawdę ładna! ;))

  8. Kinga says:

    przepiękna sukienka! :)

  9. śliczna sukienka i buty<3

  10. swietna sukiennka i buty chudzino ;))
    i panna mloda jaka ladna! ♥

  11. cudnie! fryzura, figura sukienka ;D

  12. jadwigaa says:

    bardzo ładnie wyglądałaś ;)

  13. Karolina says:

    całość wygląda cudownie, szpilki robią wrażenie. :)

  14. aschaaa says:

    ale z Ciebie cudzinka! pozytyw za taki zywy kolor na weselu :)

  15. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

  16. Karolina says:

    świetna sukienka <3

  17. Ewa says:

    Sukienka ma śliczny kolorek :) Pięknie wygladalas :)

  18. Piękny kolor sukienki ! :D

    http://karloseek.blogspot.com/

  19. Angela Pe says:

    Olśniewająca sukienka :]

  20. Wspaniale wyglądałaś. Panna Młoda tez bardzo pięknie.

  21. Świetna fryzura i pięknasukienka! :)

  22. Paulina A says:

    Ślicznie wyglądałaś :D

  23. Ale masz śliczną sukieneczkę :) Obserwuję oczywiście :)
    http://nails-beauty-fashion.blogspot.com/

  24. Śliczna sukienka , bardzo dobrze Ci w tym kolorze :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

  25. Ślicznie wyglądałaś! Stylizacja świetna, fryzurka też ;-)
    Pozdrawiam!

  26. Marti:* says:

    Cudna sukienka, wyglądałaś pięknie! :-) Ach uwielbiam wesela :-) Pozdrawiam :-*

  27. Śliczna sukienka, pięknie wyglądasz;))!

  28. Pięknie wyglądałaś, kolor to zdecydowanie strzał w 10.!

  29. Zoya says:

    cudowna sukienka i fryzurka :**

  30. AGA-KA says:

    ładnie wyglądałaś! :) skromnie, jak przystało. :)

  31. Kasia says:

    Mój rocznik ma takie szczęście, że jeszcze idę starym programem i moja matura jest ostatnią, która jest bez pytań.

  32. Karolina says:

    zdrowiej :) sukienka i fryzurka prześliczne *,*
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

  33. Dorothy says:

    Karolina:
    Dziękuję!:)

  34. Sukienka sukienką, ale te buty ♥ coś wspaniałego :) reszta oczywiście też pięknie :)

  35. Witaj!
    Sukienka i kurteczka grają ze sobą bardzo ładnie, poza tym pasuje Ci kolor sukienki do urody :) Ale szczerze mówiąc osobiście nie podobają mi się buty do tej stylizacji, wydają mi się jakieś takie ciężkie :( Jak wiadomo to moje zdanie :* Poza tym wyglądałaś na tym weselu naprawdę ślicznie! Pozdrawiam serdecznie :*

  36. Fajne połączenie sukieneczki ze skórkową kurtką i bucikami :)
    Obserwuję i zapraszam http://lamode-caroline.blogspot.nl/

  37. Przypominasz mi Jemerced.;) Piękna sukienka.
    Obserwuję.
    http://smallredcherry.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)