Wrocław

Cześć!Co tam u Was?Ja niestety po weselu wróciłam chora i kurowałam się w domu,ale już jutro wracam do szkoły,bo czuję się już lepiej.Na dniach dodam kilka zdjęć z wesela i moją stylizację,także jeszcze chwile musicie poczekać zanim zobaczycie moją sukienkę.

Dzisiaj mam dla Was kilka fotografii z ostatniego pobytu na wrocławskim rynku,kiedy to odbył się koncert Honey w ramach Wrocławskiego Korowodu Nadziei.Osobiście uwielbiam Wrocław,a Wy lubicie Wrocław?W ogóle byliście tam kiedyś ? :)











Udanego tygodnia!:*

16 Responses so far.

  1. zdjęcia z bąbelkami są cudowne ;) ślicznie wyglądasz
    http://creamshine.blogspot.com/

  2. Paulina A says:

    Śliczne zdjęcia. Mi choroba się dopiero zaczyna. Mam do Wrocławia 100 km, więc czasem tam jeżdżę ;)

  3. Byłam kilka razy nie mam daleko do Wrocławia :) To bardzo fajnie że juz czujesz się lepiej :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post !
    http://kamcziks.blogspot.com/

  4. Śliczne zdjęcia!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  5. Świetne zdjęcia w tych bańkach! W ten week byłam we Wrc i prawdopodobnie na przyszły też będę :)
    wrocławski rynek jest całkiem klimatyczny :)

  6. Wrocław jest przepięknym miastem :) Czekam na stylizację z wesela :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

  7. jak bylam w PL to mieszkalam 30km od wroclawia, czesto tam zagladalam (babcia tam mieszkala tez) i bardzo lubie to miasto :)

  8. O, widzę, że nawet zawitały tam mażoretki z Leszna :) Wrocław jest piekny - tak słyszę z opowieści. Niestety,nigdy tam nie byłam,a bardzo bym chciała!:)

    derniere-danse-me.blogspot.com

  9. Cudowne zdjęcia! Wrocław uwielbiam <3
    Pozdrawiam!

  10. Ja teraz jestem chora... uroki jesieni;) Piękne są te zdjęcia w bańkach mydlanych:)

  11. niestety nie byłam... świetne zdjęcia z bańkami :)

  12. Ale ładnie wśród baniek mydlanych :)

  13. Dorothy says:

    Ewka Bloguje:
    O proszę!Ja też w ten weekend byłam we Wro i będę 27.09,więc się miniemy o tydzień :D

  14. Dorothy says:

    Kamila Matuszewska:
    Tak!Dziewczyny zrobiły ogromne wrażenie,świetne są <3

  15. Mój Wrocław!!! Najpiękniejsze miejsce na Ziemi ♥

  16. jadwigaa says:

    jeju zdjęcia w bańkach są boskie ;o

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)