Casual

Dzisiaj mam dla Was "zwyklaczek",nic odkrywczego,jednak pomimo tego czuję się w takim zestawie bardzo dobrze.Slip-ony uwielbiam,swoje kupiłam chyba z dwa lata temu,jeszcze zanim stały się one modne.Nic dziwnego,bo są bardzo praktyczne!



Zostawiam Was ze zdjęciami,a ja uciekam odpoczywać bo praktycznie przed chwilą wróciłam do domu od rana i jestem zmęczona.















bluzeczka-H&M
spodnie-Zara
buty-Vans

Miłego wieczoru!:)

26 Responses so far.

  1. świetna stylizacja, mino, że "zwyklak" jak napisałaś to i tak super :D nie zawsze trzeba pokazywać na blogu nie wiadomo co ! mi się podoba :) pozdrawiam

    www.prusakfashion.blogspot.com

  2. AISAK. says:

    zwyczajnie, ale ładnie :) chudzinka!

  3. Świetne zdjęcia ;)
    Uwielbiam te buty i sama mam ich kilka par ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  4. Anna O. says:

    Świetny kolor bluzki :)

  5. fajnie wyglądasz, masz świetną figurę^^

  6. przepiękne! po zdjęciach nie widać że to już jesień tylko latem dajesz normalnie :D

  7. Bardzo fajne, takie idealne aby wyskoczyć na zakupy. :)

  8. agne says:

    bardzo fajnie ;-) uwielbiam niebieski! :))

  9. Podobają mi się vansy :D

  10. Takie zwyklaki to ja lubie ;)

  11. jak ja uwielbiam sliponki!:) świetny zwyklak!:)

  12. Mała Mi. says:

    nogi <3 świetne masz buty:)

  13. Paulina A says:

    Niby zwykła, ale bardzo ładna ;D

  14. Venus says:

    czasami prostota bywa super co widać na zdjęciach :)

  15. Ania W says:

    Takie zwyklaki są najlepsze :-) A buty rewelacja :-)

  16. Bardzo fajny sportowy look:) Super zdjęcia <3

  17. Ślicznie Ci w niebieskim! Masz super buty ;-)
    Pozdrawiam!

  18. Patti says:

    ślicznie wyglądasz. Do twarzy ci z niebieskim:)

  19. Redhead says:

    przy tak fajnej figurze i nogach do samej szyi we wszystkim Ci dobrze, nawet w zwyklaczku :) niebieski Ci pasuje bardzo!

  20. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)