Stylizacja z jeansową koszulą


Cześć!Mam nadzieję,że niedługo powrócę z częstotliwością pisania jak dawniej,bo aktualnie krucho u mnie z czasem.Na szczęście robienie prawka powoli zbliża się ku końcowi,teraz tylko muszę skupić się na egzaminach i przy dobrych wiatrach za miesiąc będę miała już to z głowy!

Do napisania tego wpisu zbierałam się od piątku,ale wiecznie mi coś wypadało.Wczoraj gdy zmontowałam vloga myślałam,że w końcu uda mi się go tutaj dodać,ale po 3 godzinach ładowania źle się wgrał i nie miałam czasu na poprawianie tego,bo zrobiła się u mnie spontaniczna impreza.Po całym tygodniu nauki takie "odstresowanie" się bardzo przydało.


Teraz pokażę Wam efekty szybkiej zakopiańskiej sesji.Zdjęcia tak jak w poprzednim wpisie wykonał Bartek - BART FOTOGRAFIA.Jak zawsze przy  ich robieniu było mnóśtwo śmiechu :D









koszulka-Sinsay
koszula-Terranova
spodnie-Tally Weijl
buty-Nike Air Max

Miłej niedzieli! :)

33 Responses so far.

  1. Agata says:

    ale piękne maxy <3

  2. Bardzo ładna stylizacja :)

    Może wzajemna obserwacja ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

  3. Fajnie wygląda, tak prosto i klasycznie. :) Lubię takie stylizacje.

  4. agne says:

    ślicznie wyglądasz :)

  5. Zdjecia są swietne, a koszula Ci pasuje ;)

  6. Kasia :3 says:

    Świetnie wyglądasz :3
    Cudne zdjęcia :)
    Powodzenia z kursem :p

    http://wekablogpf.blogspot.com/

  7. pięknie wyglądasz :)

    mogę prosic o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

  8. marzy mi się taka koszula ;D

  9. śliczne zdjęcia :-) świetnie wyglądasz :-)

  10. Cudowne zdjęcia!
    Bardzo podobają mi się jeansowe koszule :)

  11. Zdjęcia są świetne, mam podobną koszule:)

  12. ślicznie wyglądasz:))

  13. Venus says:

    super połączenie

    p.s. z brakiem czasu rozumiem - bo samej mi go brakuję przez pracę. Spokojnie poczekamy :)

  14. EM says:

    koszula bardzo mi sie podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

  15. BERRIES says:

    Zdjęcia są genialne!!

  16. świetne zdjęcia ! :)) jesteś mega <3

  17. Jeansowa koszula to moja ulubiona część garderoby!

  18. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  19. Ostatnie zdjęcie na prawdę bombowe. /Jak z dobrego czasopisma o modzie:) / cukrowana

  20. Angela Pe says:

    zdjęcia jak z filmu :]

  21. Buty <3 Twój styl jest bardzo inspirujący.

  22. Dorothy says:

    OnAlwaysTogether:
    Nie bawię się w obs za obs ;)

  23. Dorothy says:

    Kasia ;3 :
    Dziękuję ;) Mam nadzieję,że szybko zdam egzaminy ;D

  24. Dorothy says:

    Anna Szczepanska:
    Dziękujemy ! :)

  25. Dorothy says:

    suspicious plum:
    Bardzo mi miło!Dziękuję;*

  26. Super zdjęcia, te w stodole chyba są genialne :)

    Pozdrawiam!

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  27. Przepiękne zdjęcia, a Ty bardzo eteryczna

  28. Michał says:

    Wow uwielbiam ta stylizacje!

  29. Wyglądasz ślicznie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)