Stylizacja z zakolanówkami

Czas niestety wyciągnąć już botki i ciepłe kurtki,bo jesień zrobiła się strasznie zimna.Zdecydowanie wolę tą,którą widzicie na zdjęciach,czyli ciepłą i słoneczną.Mogłabym zasnąć i obudzić się wiosną haha xd Tak się nie da,więc musze wybrać się w końcu kupić jakiś cieplejszy płaszczyk,bo zamarzam.

Stylizacja,którą widzicie na dole to tylko pierwsza cześć.Pamiętacie cykl,który niedawno wprowadziłam,by pokazywać jedną rzecz w zupełnie innych stylizacjach?Tym razem posunęłam się odrobinę dalej i zmieniłam tylko dwa elementy,które całowiecie odmieniły charakter całego stroju,ale to zobaczycie w nastęnym poście!;)











bluzka-Bon Prix
spódnica-Stradivarius
komin-nn
torebka-prezent
zakolanówki-Primark
buty-www.deezee.pl

Miłego weekendu! :)

32 Responses so far.

  1. AISAK. says:

    śliczna dziewczęca stylizacja :)

  2. Ślicznie wyglądasz! :)

  3. chic and cool!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

  4. Agata says:

    ale masz chudziutkie nogi, piękne! ♥

  5. Ale masz niesamowicie szczupłe nogi

  6. zakolanówki nie dla mnie, ale spódniczka owszem ;D

  7. Bardzo ładnie :) Ja zastanawiam się nad kupnem zakolanówek.

  8. klasycznie, prosto, ładnie :)

  9. agne says:

    super wyglądasz ;-) zakolanówki są boskie <3

  10. Z taką figura świetnie wyglądają te zakolanowki:) do mnie kompletnie nie pasują:)

  11. Martina says:

    Rewelacyjna stylizacja! Outfity z zakolanówkami bardzo mi się podobają :))

  12. Uwielbiam zakolanówki:) bardzo ładnie wyglądasz!

  13. Jakie ładne nogi. :) Fajna stylizacja, szkoda że teraz trzeba ją już zakryć kurtką lub płaszczem.

  14. Ania W says:

    Jak jesień to tylko ładna, słoneczna i bezdeszczowa, za tą szarą i ponura nie przepadam :-) Wyglądasz świetnie :-)

  15. Redhead says:

    jaka z Ciebie elegancka uczennica z nogami do samej szyi :P wiem, powtarzam się, ale co ja poradzę jak nie mogę się na to napatrzeć :)

  16. muszę kupić sobie podobne zakolanóweczki:)

  17. Ładnie wyglądasz!
    Mam identyczną spódniczkę :)

  18. Venus says:

    ładnie - ależ Ty masz długie nogi :)

  19. Wow! Świetna stylizacja, niby grzecznie, ale sexy <3

  20. Uwielbiam zakolanówki, sama niedawno je pokazywałam;-) Wyglądasz słodko i niezwykle dziewczęco. jednocześnie kobieco. Świetnie.

  21. Tak, na prawdę wygląda to genialnie. chyba sama skuszę się na jakąś fajną spódniczkę i takie zakolanówki! :D /. Cukrowana

  22. NESS says:

    Jesteś stworzona do noszenia zakolanówek !:)

  23. Jej! Piękna stylizacja, niby w klasycznych barwach, ale poprzez dodatki nadałaś jej charakteru i dzięki temu nie wygląda jakbyś szła na maturę ;) Uwielbiam kolanówki, a w takich stylizacjach to już w ogóle :) Pozdrawiam cieplutko w te zimne dni :*

  24. ska. says:

    prosto i ślicznie, nigdy nie przestanę jarać się Twoimi nogami xd :P

  25. Paulina A says:

    Klasyczna i śliczna :)

  26. Angela Pe says:

    ja już chyba za stara jestem na zakolanówki :D

  27. Dorothy says:

    Angela Pe:
    No coś ty :D

  28. jadwigaa says:

    pięknie jakie zgrabne nogi ! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)