Zakopane

Cześć!Dzisiaj znowu piszę do Was z Zakopanego.Tym razem jestem tu w ramach nagrody za zajęcie I miejsca na opracowanie projektu obywatelskiego.Wczoraj mieliśmy dzień wolny i pochodziliśmy po Krupówkach oraz wjechaliśmy na Gubałówkę(większa część zdjęć została zrobiona właśnie tam),a dzisiaj po śniadaniu wybraliśmy na spacer,korzystając z przepięknej pogody.Jest bardzo ciepło,możemy chodzić na krótki rękaw,także pogoda wyjątkowo się udała.Potem zaliczyliśmy jeszcze Wielką Krokiew,a niedawno skończyliśmy szkolenie.Teraz znalazłam chwilkę,ale niedługo uciekam na ognisko!Zdjęcia z dzisiejszego dnia pokażę w następnej notce;) Przy okazji zapraszam Was na fanpage'a mojego kolegi Bartka Bart Fotografia,który wykonał większość zdjęć z tego wpisu.Swojego aparatu nie zabrał,więc cały czas używa mojego :D











Ten wyjazd zdecydownie bardziej podoba mi się od czerwcowego,ale to dlatego,że tym razem plan chodzenia po górach nie był wykańczający :D Mam nadzieję,że Wasz weekend również jest ciekawy;) Do następnego!:)


16 Responses so far.

  1. Agata says:

    haha ta palma świetna :D:D
    fotki rownież, buźki :*

  2. agne says:

    super zdjęcie w podskoku :) ślicznie wyglądasz ;-)

  3. fajne zdjęcia ;D podoba mi się ta "męska" bluza ;)

  4. Super zdjęcia ;)
    Plaża w górach, coś fajnego ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  5. Uwielbiam to miejsce i chciałabym tam kiedyś zamieszkać

  6. świetne zdjęcia:) zazdroszczę wyjazdu do zakopanego:)

  7. Cudowne zdjęcia! Bardzo pozytywne ;-)
    Pozdrawiam!

  8. Jeej,chciałabym kiedyś pojechać w góry,nigdy nie byłam. Mieszkam nad morzem.

  9. Nippi says:

    Uwielbiam Zakopane, świetne zdjęcia :)

  10. Venus says:

    GRATULUJĘ - wygranej :)
    ładne zdjęcia - musiał być to fajny wyjazd

  11. ostatnie zdjęcie genialnie i wykonane przez Twojego kolegę i Ty przepięknie na nim wyszłaś;) /cukrowana

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)