18

Dzisiaj będzie trochę prywaty.Zazwyczaj staram się oddzielać życie prywatne od bloga i nie lubię pisać o swoich przemyśleniach itp.,jednak myślę,że moje 18-naste urodziny to wyjątkowa okazja i mogę zrobić mały wyjątek.Szczerze mówiąc wciąż nie mogę uwierzyć,że już jutro skończę 18 lat.Cały rok wyczekiwałam,a teraz nawet nie wiem kiedy mi czas zleciał,że to już jutro.Część czasu jesteście już ze mną,niedługo mój blog będzie miał 4 lata.Patrząc z perspektywy czasu widzę jak bardzo się zmieniałam,kompletnie inne rzeczy i wartości są dla mnie teraz ważne.Myślę,że nawet gdy mamy te 18 lat wcale nie oznacza to,że jesteśmy dorośli.Czasami patrząc na zachowanie moich rówieśników zastanwiam się czy mają oni 18 lat czy 10,nie rozumiem kompletnie ich.

Teraz mam dla Was kilka zdjęć z mojej pierwszej imprezy urodzinowej,piszę "pierwszej",bo czekają mnie jeszcze dwie w przyszły weeekend :D Sobotnia impreza była bardzo udana,świetny czas spędzony ze znajomymi,nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba;) Mam nadzieję,że cały grudzień będzie tak udany!











Czy to,że mam 3 imprezy urodzinowe oznacza,że mogę pomyśleć 3 życzenia ?! :D haha xd





A więc to już ostatni post,który piszę jako "niepełnoletnia" hah :D Miłego tygodnia!:)

30 Responses so far.

  1. 18 :-)
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOOO!!!
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

  2. Śliczna sukienka i makijaż :-*
    Pozdrawiam!

  3. Wszystkiego najlepszego.:)) Pięknie wyglądałaś.:) Smakowicie wygląda ten torcik, chciałabym mieć podobny na swoją 18 za pół roku.:)

    http://smallredcherry.blogspot.com/

  4. Hi-feszyn says:

    wyglądałaś mega bosko ! ♥

  5. Paulina A says:

    widać, że zabawa się udała. Świetny strój. Wszystkiego najlepszego :)

  6. No to wszystkiego najlepszego!
    Ślicznie wyglądałaś. Boska sukienka!

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

  7. Wszystkiego naajlepszego,spełniania marzeń! :)

  8. Klauudia says:

    Najlepszego 18 NASTKO ! : * Przepięknie wyglądasz : ) No w sumie tak jak zawsze ♥

    Dori chciałam Cię zaprosić na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    A stąd jestem : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )
    Pozdrawiam : )

  9. Wszystkiego najlepszego. Oby wszystkie imprezy były równie udane. :)

  10. Nippi says:

    Wszystkiego najlepszego :)
    Ładna sukienka :)

  11. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się podoba taki look.
    SUPER!

  12. gratuluję ;d sukienka słodka ;D

  13. agne says:

    super zdjęcia :) świetnie wyglądacie! :)

  14. jak ślicznie i elegancko się prezentowałąś!

  15. Świetne zdjęcia a w szczególności sukienka :-)

  16. w takim razie wszystkiego co najlepsze kochana! spełnienia marzeń przede wszystkim!:* cudownie wyglądałaś w tej sukieneczce:*

  17. Wszystkiego najlepszego kochana ^ ^

  18. Marti:* says:

    Prezentowałaś się cudownie!!! <3 Sto lat i samych pomyślności i szalonych dwóch kolejnych imprez!!! :-* Pozdrawiam :-*

  19. Michał says:

    Wszystkiego najlepszego!

  20. pięknie wyglądałaś :)
    super tort :)
    niektórzy potrzebują więcej czasu, żeby dojrzeć ;)

  21. Wszystkiego najlepszego!!! Ślicznie wyglądałaś :)

  22. Dorothy says:

    Wioletta Druć:
    Dziękuję bardzo!Ostatnio właśnie pokochałam czerwoną pomadkę i się z nią nie rozstaje :D

  23. Dorothy says:

    small J style:
    Niestety masz rację,chyba mam za duże oczekiwania do ludzi :D
    Dziękuję bardzo za życzenia!:)

  24. Dorothy says:

    Hi-feszyn:
    Dziękuję kochana!;*

  25. Dorothy says:

    Katsunetka:
    Wszystkie były udane!:) Dziękuję! ;)

  26. Dorothy says:

    Paulina A:
    Wszystkie imprezy się udały!Dziękuję bardzo! ;)

  27. Dorothy says:

    Ale xandra:
    Dziękuję! ;) Fakt,tort był przepyszny!Co roku zamawiam u tego samego cukiernika,bo robi najlepsze torty w okolicy <3

  28. Dorothy says:

    Klaudia ;) :
    Dziękuję bardzo! ;)

  29. Dorothy says:

    Kathy Leonia:
    Dzięki kochana!:*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)