Mobile mix

Mogę się już Wam pochwalić,że w tym tygodniu miałam pierwsze podejście do teoretycznego egzaminu na prawo jazdy i zdałam! :D Stres był straszny,ale radość jeszcze większa.Strasznie się cieszę,że już "połowę" tego stresu mam za sobą,ale jeszcze czeka mnie niestety ta trudniejsza część czyli praktyka.Staram się jednak myśleć pozytywnie i mam nadzieję,że nie będzie tak źle.Także powoli będę wracała do starego,częstszego trybu blogowania ;)

Dzisiaj mam dla Was mobile mix,w sumie miałam takie posty publikować co miesiąc,a ostatni pojawił się na początku września.Muszę się poprawić!Niedługo pojawi się (w końcu) recenzja kosmetyczna i pewnie jakaś stylizacja.


1.Książka z której się uczyłam na egzamin.
2.Pyszne smoothie.
3 i 4.Odpoczynek po szkole w kawiarni.


1 i 2.Wesele-dokładniej moją stylizację możecie zobaczyć tutaj.
3.Ootd :D
4.Poszukiwania płaszczyku na zimę,niedługo pokażę jaki wybrałam :)


1 i 2.Sesja w studiu
3 i 4.18-nastka Ady


1 i 2.Zakopane,więcej możecie zobaczyć tu i tu.
3.Domóweczka u mnie :D
4.Selfie w autobusie xd


1.Selfie z Xeną
2.Selfie
3.Xena to straszna zazdrośnica :D
4.Spacer 

Zapraszam Was na mój instagram @dorotaa__ !
Miłej soboty!:)

12 Responses so far.

  1. agne says:

    super zdjątka :))

  2. Uwielbiam takie mixy! Super wyglądasz i masz śliczne pieski <3
    Pozdrawiam!

  3. Catherine says:

    Swietne zdjęcia!
    Super są takie posty :)
    Pozdrawiam :*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/vintage-coat.html

  4. PARADISKA says:

    Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

  5. hooneyyy says:

    Fajne zdjęcia :) słodkie psiaki z tych ostatnich :p
    mój blog, hooneyyy

  6. Magdalena says:

    jesteś prześliczna!
    gratulacje zdania egzaminu! :)

  7. Gratki i powodzenia dalej:) świetny mix

  8. gratuluję zdanego egzaminu! szerokiej drogi teraz życze :)

  9. Ewa says:

    Gratuluję zdania egzaminu i świetny mix zdjęć :)

  10. Michał says:

    Gratulacje prawka. Ja jeszcze mam jazdy

  11. Dorothy says:

    Michał:
    Dziękuję,ale tak jak wspomniałam w poście dopiero część teoretyczna za mną,jeszcze prawka nie mam :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)