Stylizacja z czarną sukienką

Ostatnio wybrałam się do Wrocławia,by kupić płaszcz.Szczerze mówiąc takiego ze skórzanymi rękawami szukałam już od tamtego roku.Większość takich płaszczy jednak wygląda tak samo i ma go co druga osoba,dlatego ja szukałam czegoś innego...i znalazłam.Nie jest taki jak wszystkie,jest "inny" i przez to mi się spodobał.Zapraszam do obejrzenia stylizacja z nim w roli głównej!Na pewno na blogu pojawi się jeszcze nie raz ;)













sukienka-Bershka
szalik-H&M
płaszcz-Top Secret
buty-Pull&Bear

Miłego wieczoru!:)

33 Responses so far.

  1. hooneyyy says:

    cudna stylizacja i zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

  2. cudna sukienka i buty :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

  3. Ślicznie wyglądasz! Szal idealnie do Ciebie pasuje ;-)
    Pozdrawiam!

  4. Ciekawy płaszcz, podoba mi się znacznie bardziej niż kurtki szyte w takim stylu.

  5. Super wszystko wygląda ;D

  6. Ewa says:

    uwielbiam takie klasyczne stylizacje :)

  7. Pięknie wyglądasz ! ♡

    m-inis.blogspot.com

  8. wyglądasz ekstra jak jakaś prezesowa! glamour i elegancko :D

  9. Nippi says:

    śliczny płaszczyk : )

  10. Angela Pe says:

    szal zakrywa całą sukienką a szkoda :(

  11. Catherine says:

    Piękne zdjęcia, śliczna sceneria!
    Jesteś bardzo chuda i ładnie wyglądasz :)
    Sukienka idealna ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/dark-docen-to.html
    Zapraszam na post tematyczny :) Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

  12. Venus says:

    ślicznie wyglądasz - super płaszcz :)
    Byłaś w moim mieście :)

  13. Płaszcz naprawdę świetny:)

  14. Cudownie i jeszcze to zachodzące słońce :)

  15. Agata says:

    jak ślicznie ♥

  16. N. says:

    świetnie wyglądasz :)

  17. Ania W says:

    Piękny jest ten płaszczyk, świetny zakup :-)

  18. Pale Dame says:

    Cudowna sukienka <3
    Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam :)
    http://paper--flower.blogspot.com/

  19. Świetny zakup! Pozdrawiam :)

  20. Kasia :3 says:

    Świetne zdj :)
    Fajny płaszczyk :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

  21. świetna stylizacja :-)
    pozdrawiam!

  22. Dorothy says:

    Agata Wiśniewska:
    Dziękuję!:)

  23. Przepiękne zdjęcia ;)

  24. mała czarna nigdy mi się nie znudzi ;-) pięknie wyglądasz!

  25. świetne zdjęcia! szkoda że nie widać całej sukienki, trochę szalik przeszkadza; /

    Zapraszam: http://fedricci17.blogspot.com/ :)

  26. Świetny ten płaszczyk wpadł Ci w ręce rzeczywiście jest inny niż widać na ulicach, wyróżnia się :)
    Ja też szukam czegoś podobnego, ale powoli już tracę nadzieję, że w tym roku znajdę :/
    Świetnie wyglądasz :)
    pozdrowionka :)
    Daria

  27. bardzo romantyczne tło :)

  28. Ewa says:

    Bardzo fajna sukienka! I jeszcze w zestawie z szalikiem... :D
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

  29. Rewelacyjne zdjęcia, szkoda że nie widać do końca tej sukienki, bo ma bardzo ładny krój :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)