Stylizacja z zakolanówkami #2

Tak jak wspominałam w poprzednim poście dzisiaj pokazuję Wam jak za pomocą zmiany dwóch elementów można całkowicie odmienić charakter całej stylizacji.Czarna spódnica jest zdecydowanie moją ulubioną i noszę ją na wiele sposobów.Ten prezentowany na dole to zdecydowanie jeden z moich ulubionych.Teraz już nie przedłużam,uciekam się uczyć,bo w tym tygodniu czeka mnie ważny egzamin,życzcie mi powodzenia,przyda się! :D














bluzka-Bon Prix
kamizelka-allegro
spódnica-Stradivarius
zakolanówki-Primark
buty-Nike Air Max
Do następnego!:)

29 Responses so far.

  1. muszę sobie takie zakolanówki zamówić bo u Ciebie wyglądają bosko, poza tym super stylóweczka ;) na wielki plus.

    http://monicabelle.blogspot.com/

  2. Paulina A says:

    Kamizelki to nie moja bajka, ale w tym połączeniu wygląda całkiem fajnie ;)

  3. agne says:

    bardzo ładna stylizacja :)

  4. AISAK. says:

    śliczne zdjęcia :)

  5. Ada says:

    Cudowny klimat zdjęć! Uwielbiam zakolanówki :)

  6. Catherine says:

    Cudowne zdjęcia!
    Takie spódnice świetnie wyglądają w połączeniu z zakolanówkami :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/10/denim.html
    Zapraszam na nowy post!
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszego pisania <3

  7. Piekne zdjecia, a zakolanowki sa stworzone dla twoich nog ;)

  8. Bardzo mi się podoba!

  9. Świetny zestaw :) Bardzo mi się podobają te zakolanówki.

  10. Idealnie! Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;-)
    Pozdrawiam!

  11. ania says:

    swietnie wygladaja te zakolanowki :) moje leza w szafie chyba z 4 lata i mysle, ze czas w koncu je zalozyc :D choc juz sie troche za zimno zrobilo, chyba znow przegapilam sezon :p

  12. ciekawe i przemyślane, aczkolwiek sama za kamizelkami nie przepadam :)

  13. Kamizelka mi się bardzo podoba;) świetna stylizacja:)

  14. nie przepadam za kamizelkami, chyba, że futrzanymi...ale nadal choruję na Twoje podkolanówki :) /cukrowana

  15. Monika says:

    Kurczą, muszę wyciągnąć z szafy swoje zakolanówki :) Świetnie wyglądasz! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ;*

  16. tez mam takie zakolanówki, w takiej wersji wyglądają bardzo fajnie ;-)

  17. Malwina says:

    Bardzo kreatywny blog ! Jeśli masz ochotę odwiedź też mój blog !
    Pozdrawiam Malwina :)

  18. fajna stylizacja
    podoba mi się kazmizelka
    no i przypomniałaś mi że muszę zaopatrzyć sie w zakolanówki ;D

  19. Kamizelka ze spódnicą - super :)

  20. Dorothy says:

    Say me Justine:
    Ojej!Dziękuję bardzo :*

  21. Dorothy says:

    Anna Szczepanska:
    Ja właśnie poluję na futrzaną :)

  22. Dorothy says:

    ania:
    No coś ty!Ja cały czas chodzę w zakolanówkach,teraz do długich swetrów są idealne <3

  23. Dorothy says:

    Rykoszetka:
    Dziękuję :)

  24. świetnie wyglądasz!

  25. Fajne połączenie rockowej kamizelki z dziewczęcym dołem, bravo!! :)

  26. Dorothy says:

    small J:
    Dziękuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)