Sukienki na studniówkę 2015

Aktualnie jestem na etapie przeglądania i kupna sukienki na studniówkę,więc postanowiłam stworzyć post,w którym pokażę Wam moje propozycje.Ja wymyśliłam sobie długą suknię,więc takie przeważają,jednak zdaje sobie sprawę,że większość woli krótkie,więc kilka takich również pokazuję.Od początku myślałam,że sukienkę będę szyła,bo pewnie dokładniej takiej jak ja chcę nie znajdę.Na szczęście postanowiłam najpiew zajrzeć do centrum handlowego i znalazłam!Powiem tylko tyle,że pośród tych sukienek jest ta którą kupiłam,ale która to jest zobaczycie dopiero po 10 stycznia ;)







Spodobała Wam się któraś z sukienek?Jesteście już po studniówce,czy może jeszcze przed?

Miłej niedzieli!:)

PS.Musicie mi wybaczyć niską aktualizacje bloga,klasa maturalna pochłania mnóstwo mojego czasu,a poza tym mam na głowie mnóstwo innych spraw,więc nie mam za wiele wolnego czasu,który mogę poświęcić na bloga.W najbliższym czasie postaram się jednak chociaż trochę poprawić,także zaglądajcie ;)

21 Responses so far.

  1. Wszystkie są przepiękne, każda ma w sobie "to coś"
    Pozdrawiam ;-)

  2. Marti:* says:

    Ach wszystkie są piękne! <3 No niestety moja studniówka była tak dawno, że aż szkoda gadać :-( Pozdrawiam :-*

  3. Basia says:

    Długa bordowa sukienka jest przepiękna! Jednak ja na swoją studniówkową sukienkę mam już pomysł. :) Musi być na pewno przed kolano, bo na dłuższą mój wzrost mi nie pozwala. :C
    Zapraszam do mnie: http://chocolateandthecoffee.blogspot.com/

  4. Marzy mi się taka rozkloszowana :)

  5. siecina. says:

    też niedługo planuję post z sukienkami na 100 i pokażę w niej swoją, jaką miałam rok temu :)

  6. Paulina A says:

    Jestem ciekawa Twojej sukienki. Wszystkie są śliczne ;)

  7. NESS says:

    ta bordowa jest przepiękna :)!

  8. malenka says:

    Podoba mi się ta czarna z koronkowymi rękawami, oraz 2 przedostatnie :)

  9. bardzo ładne :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com

  10. Ja szukam sukienki na wesele znajomych na luty i chyba nie będę miała zbyt dużego wyboru między kreacjami sylwestrowymi a studniówkowymi :)

    naczytane.blog.pl

  11. Pierwsza jest śliczna! :)
    Studniówka zbliża się wielkimi krokami,tez już muszę zacząć czegoś szukać :>

  12. Dorothy says:

    Wyimaginowanaaa:
    Ja się cieszę,że już chociaż to mam z głowy :D

  13. Dla mnie za poważne na studniówkę. Chociaż ja to już stara dupa jestem bo studniówkę miałam kilka lat temu.

  14. Jest w czym wybierać, pierwsza czarna (od góry) z koronką bardzo fajna, ale inne też niczego sobie. Wszystko zależy od tego w czym się dobrze czujemy i co nam pasuje.

  15. Angela Pe says:

    od mojej studniówki minęło już 6 lat, ach jak ten czas szybko leci, wtedy miałam długą sukienkę, teraz poszłabym w krótkiej czarnej :P

  16. Sandra Gg says:

    skąd niebieska rozkloszowana?

  17. Dorothy says:

    Sandra Gg:
    Była na http://mosquito-sklep.pl ,z tego co widzę to już jej nie ma ;( Zobacz może wybierzesz sobie jakąś inną :
    http://mosquito-sklep.pl/pl/16-sukienki ;)

  18. Hej ;) też jestem w klasie maturalnej i mam sukienkowy problem chce długą bez dekoltu i chabrową lub brzoskwiniową jeśli coś wpadnie w oko to i coś inneggo kupie
    Polecicie jakieś sklepy gdzie znajdę długie sukienki NIE INTERNETOWE !!
    Budżet ograniczony a marzenia bogate :)
    Pozdrawiam Mila;)

  19. Dorothy says:

    Milena Chełminiak:
    Ja obeszłam całą galerię handlową i długą sukienke znalazłam tylko w sklepie Bershka,Dzisiaj z kolei też byłam na zakupach i widziałam już o wiele więcej propozycji sukienek niż jak ja kupowałam.Przejdź się po sieciówkach,ale może być trudno bo są wyprzedaże ;)

  20. Dorothy :
    Dzięki za informacje :)
    Mam nadzieje że będzie ich coraz więcej bo zaczynam się martwić jeśli coś mi się spodoba to jest albo za duża albo za mała ja to mam pecha :D
    Czy już rozmiar 36 stał się mniej popularny ?;)

  21. Dorothy says:

    Milena Chełminiak:
    Nie mam pojęcia :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)