CHRISTMAS TIME

Wam też brakuje na wszystko czasu?Mam jeszcze dla Was zaległe zdjęcia z mojej drugiej imprezy urodzinowej i postaram się je niedługo pokazać,bo do tej pory nie było kiedy.Tymczasem w końcu się wyspałam(wstałam o 13 :D) i odpoczęłam.Teraz mogę zacząć się uczyć do matury,zamówiłam różne testy i ostro biorę się do roboty,bo czas pozostały do matury drastycznie maleje.Dobrze,że wszystkie rzeczy związane ze studniówką mam już z głowy,więc mogę się skupić tylko na nauce.

Z racji tego,że jutro pewnie nie będzie czasu się odezwać,już dzisiaj chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!Korzystajcie z życia i bądzcie szczęśliwi oraz zdrowi,bo to jest najważniejsze! ;)

A teraz kilka zdjęć powstałych przy okazji ubierania choinki :)




Słyszeliście o akcji "Karmimy Psiaki"? Wystarczy dodać swoje selfie z karteczka "karma wraca" lub tez zdjęcie swojego pupila, tagujemy je #1selfie1posiłek #karmawraca #karmimypsiaki. Zróbmy instagramowy prezent na święta tym najmniejszym,którzy bardzo tego potrzebują.









20 Responses so far.

  1. Super zdjęcia! :D Powodzenia na maturze i również Wesołych Świąt! :D

  2. Piękna sukienka, super klimat zdjęć :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

  3. Nippi says:

    śliczne zdjęcia :)

  4. Co za śliczna Pani Mikołaj ^^ Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia.

  5. Ladnie wyglądasz, wesolych swiat! ;)

  6. ale słodki psiak! Wesołych świąt :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

  7. Przepiękne zdjęcia!

    Wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich.

  8. agne says:

    pięknie wyglądasz! :)

  9. Piękne zdjęcia :)
    Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina
    http://pauline-memories.blogspot.com

  10. Agata says:

    Very Merry X-mas;*

  11. prześliczne zdjęcia! Życzę Ci wesołych Świąt :-)

  12. Mała Mi. says:

    cudne zdjęcia!

    Wesołych Świąt! mała x mi :*

  13. NESS says:

    uroczo :) Wesołych Świąt

  14. Kasia :3 says:

    Świetne zdjęcia :3 mają nastrój, a to z psina naprzeciwko siebie najlepsze !

    http://wekablogpf.blogspot.com/

  15. Juliet says:

    Piękne i świąteczne zdjęcia!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

  16. Dorothy says:

    Kasia:3:
    Ona tak zawsze robi :D Dziękuję!;)

  17. Dorothy says:

    Vera Stark:
    Ojej!Dziękuję ;*

  18. Dorothy says:

    Piotrek PrusakFashion:
    Dziękuję,na maturze się przyda :D

  19. Dorothy says:

    Juliet:
    Dziękuję!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)