Pomysły na spersonalizowane prezenty

Dzisiaj mam dla Was kilka pomysłów na spersonalizowane prezenty.Już w tamtym roku taki podarowałam i był bardzo dobrym pomysłem,dlatego w tym roku postanowiłam poszukać i pokazać Wam trochę więcej propozycji niż w ubiegłym roku.

1.Kalendarz-to właśnie mój prezent,który podarowałam w tamtym roku.Jak dla mnie super pomysł!Zastanawiam się nad czymś podobnym w tym roku.Taki kalendarz możecie zamówić na tej stronie.


2.Fotoksiążka-tutaj akurat trochę większy wydatek,ale myślę,że jest wart swojej ceny.Do kupienia tutaj


3.Fotokubek-przy aktualnej pogodzie nie rozstaje się z kubkiem gorącej herbaty,więc sądzę,że picie ulubionej herbaty w spersonalizowanym kubku będzie jeszcze przyjemniejsze.


4.Terminarz-dla mnie bomba!Ja bez mojego kalendarza nigdzie się nie ruszam i zastanawiam się nad zrobieniem sobie sama takiego prezentu ;D


5.Fotoobraz-świetny prezent dla np.rodziców.Wasze wspólne zdjęcie wydrukowane jako obraz na pewno się im spodoba.


6.Fotobiżuteria-do kupienia tutaj.


Co sądzicie?Spodobała Wam się któraś z moich propozycji ? ;)

14 Responses so far.

  1. pomysł z fotoksiążką bardzo fajny :))

  2. niestety nie przepadam za takimi prezentami. jestem za tymi praktycznymi raczej;) ale na pewno jest wiele osób które lubi. / cukrowana

  3. Dorothy says:

    Anna Szczepanska:
    Według mnie terminarz czy kubek to bardzo praktyczny prezent;)

  4. foto ksiazka to moj coroczny prezent dla chlopaka na nasza rocznice :) z twojego zestawu kalendarz wydaje sie byc bardzo fajny :) tym bardziej ze nie bedzie innej okazji aby takie cos sprezentowac :))

    Ania, http://pandaoverseas.com/

  5. Razem z rodzeństwem co roku obdarowujemy rodziców fotokalendarzem :)

  6. Paulina A says:

    Ja również bez kalendarza nie mogę się obejść. Takie spersonalizowane prezenty to świetny pomysł ;)

  7. Ja mam fotokalendarz, fotoksiążkę oraz biżuterię :)

  8. Super pomysły!
    Pozdrawiam ;-)

  9. Michał says:

    twoja twarz swietnie wyglada na tym kalendarzu,jak modelka :)

  10. Książka jak najbardziej na tak :-)

  11. Dorothy says:

    Michał:
    Ojej,dziękuję! ;D

  12. Dorothy says:

    marysia-k:
    Tylko korzystać:D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)