Stylizacja ze skórzaną spódnicą

Dopiero co pisałam ostatniego posta,a tu już minęło tyle czasu.Pewnie się nie obejrzę a będą już Święta.Szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać,przyda mi się bardzo te kilkanaście dni wolnego,bo ostatnio nie mam na nic czasu.Chciałabym mieć kilka dni na kompletne nic nie robienie :D Dzisiaj też nie mam zbytnio czasu,bo w końcu jest sobota i zaraz wybywam z domu a Was zostawiam ze zdjęciami ;)













\
spódnica-www.afw-store.pl
koszula-www.sammydress.com
zakolanówki-Primark
płaszcz-Top Secret
buty-www.deezee.pl

Miłego wieczoru! :)

27 Responses so far.

  1. Bardzo ładna stylizacja, płaszcz jest przepiękny :)

  2. madd_aa says:

    Bardzo fajna stylizacja
    blog ->klik

  3. Misiaaa says:

    Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Też nie mogę doczekać się świąt, bo chcę odpocząć ! :D
    zapraszam : http://misieeek-life.blogspot.com/

  4. AISAK. says:

    świetna stylizacja :)

  5. marysia-k says:

    Zakolanówki masz super!

  6. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja;)

  7. Świetna stylizacja!
    Byłam przekonana że do takiej spódnicy musi być obcisła bluzka żeby nie wyglądać na "napompowaną". Pomyliłam się... Wyglądasz bosko !

  8. Bosko! Super, że dodałaś tu zakolanówki :-*
    Pozdrawiam!

  9. sasskia says:

    cudowne zdj:) a na zbliżeniach wpatrywałam sie w ciebie bez końca :) pozdrawiam:)

  10. Bardzo lubię takie połączenie kraciastej koszuli:) Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam Kochana:)

  11. Teraz mam egzaminy zawodowe próbne, teoretyczny , a jutro praktyczny :) Kolejne próbne matury mam w styczniu.
    Te próbne matury z listopada zadałam,a Tobie jak tamte poszły?:D

  12. Świetne zestawienie. :)

  13. jeju kochana jaką Ty masz figurkę ;-) świetnie wyglądasz - całe zestawienie fajnie się komponuje ;-)

  14. PTYSIA says:

    Wspaniała koszula! :)
    Ale masz świetną figurę!

  15. Venus says:

    super look
    do twarzy Ci w tym kolorze szminki

  16. Agata says:

    piękna koszula :D mam taką samą :D

  17. Strasznie podoba mi się ten efekt rozmycia tła, jeszcze bardziej mnie kusi obiektyw 50 mm ;)))

  18. Dorothy says:

    Majka Gierszewska:
    Ja mam właśnie ten obiektyw i jest wspaniały <3 Powoli jednak zaczynam myśleć nad czymś jeszcze lepszym,bo ten mi nie wystarcza :D

  19. Natalka says:

    Ślicznie+ bardzo chuda jesteś ♥

  20. Angela Pe says:

    Takiej szczupłej osóbce jak Ty wszystko pasuje i wszystko ładnie wygląda ;]

  21. Ślicznie! Uwielbiam takie połączenia :)

  22. Dorothy says:

    small J:
    dziękuję!:)

  23. bardzo fajnie podkreśliłaś kolor koszuli szminką :))

    obserwuję ;*

    www.cheersmyheels.blogspot.com

  24. Nippi says:

    świetny zestaw :)

  25. No widzę, że mamy bardzo podobny styl, u mnie też kosuzla w kratę połączona ze skórą, ale spodniami :) także bardzo podobnie :) Więc mi bardzo Twój zestaw przypadł do gustu- jak najbardziej moje klimaty :) hehe
    pozdrowionka :)
    Daria

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)