Mobile mix

Dzisiaj małe podsumowanie ostatnich miesięcy w zdjęciach z telefonu.Co do postanowień noworocznych to zazwyczaj sobie takich nie robię,to tylko ode mnie zależy co zrobię i do czego dojdę,a nowy rok to tylko nowa liczba.Wiem,że ten rok będzie ciężki-czeka mnie matura i wyprowadzka z domu czego bardzo się boję,dlatego cieszę się,że mam jeszcze te kilka miesięcy.

Ostatnie miesiące roku były dla mnie bardzo intensywne,bardzo dużo rzeczy do zrobienia,a tak mało czasu.Mam nadzieję,że teraz będzie trochę spokojniej :)



W ostatnim miesiącu roku obchodziłam swoje 18-naste urodziny,więc był powód do świętowania;)

1.Ciężki workout po Sylwestrze haha :D
3.Poszukiwanie sukienki na studniówkę 


1,2,3,4.Sylwester we Wrocławiu



1.Selfie
2.Prawko zdane!:)
3.Studniówka
4.Pierwsze autko kupione,prawo jazdy odebrane już kilka dni temu-mogę jeździć ;)

Przy okazji zapraszam Was na mój profil na insta,mój nick to @dorotaa__ ,tam zobaczycie więcej zdjęć z mojej codzienności.

Do następnego!:)

PS.W tym wpisie miała się pojawić stylizacja,ale ten post miałam już napisany na początku miesiąca,więc w końcu czas go dodać ;D

Categories: ,

14 Responses so far.

  1. fajne to zdjęcie w czapce mikołaja :)) i gratuluję zdania prawa jazdy! :)

  2. Dorothy says:

    Kamila Matuszewska:
    Dziękuję ! :)

  3. świetne zdjęcia :)) śliczna jesteś :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

  4. Monika. says:

    Jakie ładne zestawienie zdjęć :)

  5. ja też miałam studniówkę, a prawka nie zdaję bo nie mogę :(

  6. Bardzo fajny mix!
    Gratuluję zdanego prawa jazdy!
    Pozdrawiam ;-)

  7. agne says:

    super mix :) gratuluję prawka ^^

  8. Paulina A says:

    Świetne zdjęcia ;)

  9. Ile zdjątek ^^ Pokaźnie

  10. fajny mix :-) gratuluję zdania egzaminu na prawko! :-)

  11. Kaasja says:

    Znakomity mix :) Mam bardzo podobny niebieski sweterek :) Kochana chciała bym Cię prosić o pomoc -o klik w link choies w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

  12. Venus says:

    super mix :)
    ślicznie Ci w spiętych włoskach

  13. Dorothy says:

    Kaasja:
    Na żywo jest on miętowy;) W następnym wpisie będzie stylizacja z nim;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)