Pomysły na fryzurę na studniówkę 2015

Z racji tego,że ostatni wpis na temat studniówki,a dokładniej propozycje sukienek cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem(dziękuję za prawie 400 wyświetleń!) postanowiłam pociągnąć ten temat i dzisiaj przedstawiam Wam kilka propozycji fryzur na ten wyjątkowy dzień.Poprzedni wpis na temat sukienek możecie zobaczyć tutaj.Chociaż moja studniówka już w sobotę,ja dalej nie mogę się zdecydować czy chcę mieć upięte włosy czy rozpuszczone.Dobrze że mam jeszcze kilka dni,ale pewnie ostatecznie i tak zdecyduję się dopiero u fryzjerki.











Dajcie koniecznie znać która Wam się najbardziej podoba,może ułatwicie mi ten sposób wybór,bo ja nie mogę się zdecydować ;)

16 Responses so far.

  1. Baskuul says:

    ostatnia fryzura najbardziej przypadła mi do gustu ♥

  2. Asia says:

    Świetne propozycje, najbardziej podoba mi się 1 i 2 :) pozdrawiam

  3. Wszystkie mi się podobają :) Ciężki wybór...powodzenia ;)

  4. Cherry R. says:

    nr 3 najbardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

  5. Świetne pomysły :) chyba pierwsza najbardziej mi się podoba, ale ciężko wybrać :))

  6. fryzurka musi być wygodna i przetrwać całą noc tanca :)

  7. Piękne fryzury! Uwielbiam warkocze <3
    Pozdrawiam ;-)

  8. Bardzo ładne jednak ja najlepiej czuję się w rozpuszczonych włosach. Poza tym gdzie ja nie umiejąc robić kucyka takie coś wytworzę?

  9. Monia M says:

    Są czaderskie!:) Moja studniówka jest już jednak tylko miłym wspomnieniem:)

  10. Ja za 2 tygodnie studniówka a nie mam pomysłu na fryzurę, te są fajne, ale nie dla mnie ;)

  11. Paulina A says:

    Jak dla mnie spięte włosy są dużo wygodniejsze ;)

  12. Ja idąc do fryzjera przed studniówką nie miałam pomysłu na fryzurę, Mimo takiego spontanu byłam bardzo zadowolona ze swojej fryzury.

  13. Ania W says:

    Ta druga fryzura i ostatnia podobają mi się najbardziej :-)

  14. Dorothy says:

    W najnowszym poście możecie zobaczyć na co się zdecydowałam ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)