Studniówka

Jak dobrze,że już mam ferie!W końcu będę mogła nadrobić wszystkie blogowe zaległości.Mam dla Was przygotowanych bardzo dużo wpisów,ale nie miałam czasu ich wszystkich publikować.W następnym poście dodam (w końcu!) stylizację,a dzisiaj mam dla Was kilka fotografii z mojej studniówki,która odbyła się tydzień temu.Nie podejrzewałam,że będę się tak dobrze bawiła,że pojadę do domu na samym końcu.Bardzo mi się podobało,jednak teraz już muszę myśleć o maturze,na którą swoją drogą mam zamiar się uczyć w ferie.Zacznę już sobie wszystko powtarzać,bo zapewnie się nie obejrzę i będzie już maj.Czas na przyjemności też sobie oczywiście zarezerwowałam,mam już swoje pierwsze auto i nie jestem od nikogo zależna,więc mogę jeździć gdzie chcę!A teraz zapraszam Was już do obejrzenia zdjęć ;)













Miłego wieczoru!:)

40 Responses so far.

  1. Ach jakie cudowne zdjecia :-) Nie mogę się doczekać studniówki^^ Przypomnij mi Kochana jak nazywa się to to coś na nogach? :-) nie, nie buty^^ To czerwone na udach^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja mam ferie dopiero od 16 lutego i szczerze nie mogę się już doczekać bo mam tyle planów .
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

  3. Claudia says:

    świetne zdjęcia! widać że się świetnie bawiłaś :D

  4. Pięknie wyglądałaś! Świetna suknia i szpile!
    Pozdrawiam ;-)

  5. Misiaaa says:

    śliczna sukienka! Te zdjęcia z chłopakiem po środku są bardzo pomysłowe! :)
    zapraszam : http://misieeek-life.blogspot.com/

  6. Angela Pe says:

    ale Ci zazdroszczę studniówki, ja swoją miałam 6 lat temu :D

  7. Nippi says:

    ładnie wyglądałaś :)

  8. Bardzo ładnie wyglądałaś :) z klasą:)

  9. Łucja says:

    pięknie wyglądałaś!

  10. Pięknie wyglądałaś :)

  11. ślicznie wyglądałaś, sukienka jest rewelacyjna! :-)

  12. Matrelsy says:

    Wyglądałaś przepięknie! Życzę udanych ferii :)
    Obserwuję.

  13. Ślicznie wyglądasz.
    Ja bardzo źle wspominam swoją studniówkę.

  14. siecina. says:

    piękne buty, ja się na nie czaję od kilku miesięcy, tylko ciągle zastanawiam się nad kolorem, który wybrać :D

  15. przepiękne stroje! :) super zdjecia:)

  16. Anna O. says:

    Prosta i fajna sukienka, a makijaż a szczególnie kolor szminki - strzał w 10! Świetna stylizacja :)

  17. Dorothy says:

    Miśka Grabowska:
    Haha <3 To podwiązka ;)

  18. Ojej jak Ci zazdroszczę... ja już dawno dawno po tego typie imprezie ;) Sukienka i buciki strzał w 10! Wyglądasz zjawiskowo. A dopełnieniem wszystkiego są czerwone usta według mnie najlepszy dodatek do stroju. Wielkie ptaszki origami jako wystrój sali dość ciekawy pomysł :)

  19. Agata says:

    pięknie wyglądałaś na studniówce! <3
    i dobrze, że fajnie się bawiłaś :)

  20. Pięknie wyglądałaś :)
    Widzę większość stawiała na czerń :>

  21. Paulina A says:

    Śliczna sukienka. Wyglądałaś bardzo ładnie ;)

  22. Wyglądasz cudownie ^^

  23. Gaba says:

    Orginalna sukienka :D
    Śliczną masz figure ! :)
    Obsewuje .
    http://divineorchid.blogspot.com/

  24. slicznie wygladalas! z klasa i kobieco ♥ szkoda tylko, ze wszyscy tak na czarno :) ja ostatnio ogladalam zdjecia z studniowki dziewcyzny mojego brata to na jakies 15 dziewczyn, dwie byly w czerwonych sukienkach, reszta w czarnych i tylko mojego brata dziewczyna w niebieskiej :D fajnie sie wyrozniala na zdjeciach.

    Ania, http://pandaoverseas.com/

  25. Ale chudzinka z Ciebie :)
    gustownie i z klasą, podoba mi się...
    miło wspominam te czasy...

  26. Piekne zdjecia, swietna sukienka! :)

  27. malenka says:

    świetne zdjęcia ;)

  28. Miałaś przepiękną sukienkę!

  29. Juliet says:

    Dzięki za komentarz ;)
    Wyglądałaś bardzo ładnie, a sukienka jest cudowna♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

  30. Jane J. says:

    wyglądałaś świetnie!

    xoxo

  31. Pięknie wyglądałaś :))

  32. Wyglądałaś ślicznie:):):)

  33. Piękna suknia, gdzie ją zakupiłaś? :)

  34. Po pierwsze- jaka Ty jesteś szczuplutka! :)
    Po drugie - genialne buty, kupiłam sobie podobne :)
    Po trzecie - pan w czerwonej muszce jest niczego sobie ;d

  35. Oleksyy says:

    Widać, że zabawa była bardzo fajna!
    Zapraszam do siebie, co powiesz na wspólną obserwację?
    pozdrawiam http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

  36. Super wyglądałaś! ;)) Moja koleżanka to studiuje we Wrocławiu (Chyba, że zmieniła) Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

  37. Świetne stylizacje:)! Piękna sukienka Na moim blogu również pojawił się nowy post ze stylizacja na studniówkę http://kingefashion.com/long-prom-dress/- zapraszam serdecznie;)! Dodaję do obserwowanych :)! Buziaki Kingefashion;*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)