Winter

Ostatnio tyle się działo,że dopiero dzisiaj mogę odpocząć.Co dla mnie najważniejsze zdałam w piątek egzamin na prawo jazdy.Jestem taka szczęśliwa,że mam to już za sobą!Dzisiaj wybrałam już kilka aut i jak wszystko dobrze pójdzie to za tydzień będę już posiadała swoje pierwsze autko ;) Wczoraj z kolei miałam studniówkę,może dodam jakieś zdjęcia jak je dostanę.Bawiłam się bardzo dobrze-do samego końca,więc do domu wróciłam ok.6 nad ranem.Jestem strasznie zmęczona,więc już nie przedłużam i pokazuję Wam efekty ostatniej sesji z moim kolegą,zapraszam na jego stronę na facebook'u,gdzie możecie obejrzeć więcej jego prac: klik .











Do następnego!:)

Categories: ,

19 Responses so far.

  1. AISAK. says:

    Ostatnie zdjęcie bajeczne *.*

  2. jadwigaa says:

    ostatnie zdjęcie jak z bajki ! *.*

  3. ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!:)) ogólnie bardzo ładne kadry:)
    fajna sukienka!

  4. Paulina A says:

    Piękne zdjęcia, szczególnie to ostatnie. Gratuluję zdania egzaminu, ja już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę kurs. ;)

  5. agne says:

    cudny płaszczyk ;-) ostatnie zdjęcie cudo! ;-)

  6. Michał says:

    Piękny płaszcz!

  7. Prześlicznie i bardzo klimatycznie ;))

  8. Piękne zdjęcia, a to ostatnie- bajeczne, naprawdę piękne!
    Pozdrawiam ;-)

  9. Jakie cudowne zdjęcia a ostatnie idelane <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

  10. exality says:

    ostatnie zdjęcie CUDNE!!! <3

  11. Nippi says:

    płaszczyk super !

  12. Mała Mi. says:

    ostatnie zdjęcia mistrzostwo <33

  13. Ale piękna zima! A ostatnie zdjęcie wprost bajeczne :))

  14. gratulacje :)
    ostatnie zdjęcie cudo :))

  15. Misiaaa says:

    Ostatnie zdjęcie jest przepiękne. Sukienka też jest bardzo ładna :)
    zapraszam : http://misieeek-life.blogspot.com/

  16. Ostatnie zdjęcie jest magiczne!

  17. Anita says:

    Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

  18. jaka z Ciebie jest chudzinka! :o płaszczyk super :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)