4 urodziny bloga

Dzisiaj jest dla mnie wyjątkowy dzień,ponieważ dzisiaj mijają dokładnie 4 lata odkąd napisałam tutaj mojego pierwszego posta.Nie mogę uwierzyć,że minęło już 4 lata a ja dalej prowadzę tą stronę i mój początkowy zapał wcale nie maleje.Prowadzenie bloga sprawia mi wielką przyjemność i jest miłą odskocznią od codziennych obowiązków.Przede wszystkim chciałam podziękować Wam,bo gdyby nie moi czytelnicy ten blog niemiałby sensu.Każdy komentarz,mail,nowy obserwator i cały czas rosnące statystyki wywołują uśmiech na mojej twarzy oraz motywują do dalszej pracy,dlatego jeszcze raz chciałam Wam podziękować za te prawie 100 000 wyświetleń! :)

To teraz małe podsumowanie w postaci 5 najchętniej czytanych przez Was postów:

1.Sukienki na studniówke-ten wpis osiągnął rekordową liczbę wyświetleń (prawie 1000) ! ;)



2.Pomysły na fryzure na studniówke 2015



3.Stylizacja z neonowa sukienką



4.Stylizacja ze spódnicą i trampkami-to jedna z moich ulubionych stylizacji,cieszę się że Wam też się spodobała.



5.Studniówka



Miłego weekendu!:)

15 Responses so far.

  1. Chętnie spojrzę na piąty wpis ;)!

  2. Ja znalazłam Cię właśnie przez post o studniówce! :)
    Obyś była z nami jak najdłużej! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

  3. 4 lata!! OMG gratuluję, Kochana <3
    Ja w czerwcu bd miała 3 lata^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

  4. Emi lia says:

    genialna ostatnia sukienka ♥
    mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

  5. Baskuul says:

    to już 4 lata? ale ten czas szybko leci :*
    piękne kreacje ;)

  6. Karolinnn says:

    Gratulacje i kolejnych blogowych urodzin ;D

  7. Nippi says:

    Gratuluje, oby tak dalej :)

  8. Agata says:

    Śliczne sukienki!

  9. 4 lata to bardzo długo! Gratuluje i życzę kolejnych lat :*

  10. staż do pozazdroszczenia :) gratuluję wytrwałości, kreatywności, wiernych obserwatorów i czytelników :)

  11. sto lat sto lat! :))
    stylizacja z trampkami rzeczywiscie niezla^^

    Ania, http://pandaoverseas.com/

  12. PTYSIA says:

    Ta ze spódniczką i trampkami jest chyba moją ulubioną stylizacją na Twoim blogu :)

  13. Dorothy says:

    PTYSIA:
    Bardzo mi miło!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)