Black look

Mam nadzieję,że to już ostatnie zdjęcia w tym roku na których jest śnieg.W ostatnim wpisie kilka osób pytało się czy jest u mnie śnieg,bo na zdjęciach go nie widać- to dlatego,że były one robione wcześniej,nie było na nich śniegu.Wtedy niestety był śnieg i udało mi się zrobić kilka zdjęć,które widzicie na dole dzięki temu że nie było przerażająco zimno jak zawsze,bo w końcu wyszło słońce.Od kilku dni za to mam wiosenną pogodę i mam nadzieję,że taka już zostanie! Zdecydowanie mam już dość zimy ,słońce działa na mnie o wiele bardziej pozytywnie ;)











bluzka-H&M
ramoneska-Zara
spodnie-New Yorker
botki-CCC
torebka-klik

Do następnego!:)

19 Responses so far.

  1. hooneyyy says:

    ale ty masz cudowne zdjęcia:p świetna stylizacja jak dla mnie ;p
    mój blog, hooneyyy

  2. Super zdjęcia takie idealne, pięknie dobrane rzeczy.

    http://monicabelle.blogspot.com/

  3. Uwielbiam takie klasyczne połączenia!

  4. Karolinnn says:

    Też mam już trochę dość zimy, przydała by się wiosna ;d Wspaniale wyglądasz, i ta czerwona szminka jest idealnym dopełnieniem do tej stylówki :)

  5. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

  6. podoba mi się :) świetna kurtka!

  7. Przepiękne zdjęcia, super wyglądasz w tym zestawie!

  8. Kina says:

    świetna stylizacja! :)

  9. Kolejny świetny zestaw. 5 zdjęcie wygląda jak z magazynu :) Pozdrawiam

  10. Ina says:

    Stylizacja idealnie dla mnie <3 ten płaszczyk jest świetny <3
    Dziękujemy, mała ma się już coraz lepiej :)

  11. Śliczne zdjęcia <3 Świetny total look :-)
    Pozdrawiam!

  12. Mała Mi. says:

    cudowne zdjęcia! pięknie wyglądasz, świetny płaszcz :)

  13. Ale masz piękne usta! świetna stylizacja - uwiebiam czarne total looki:)
    A u mnie śniegu nie map udało mi się tylko jedną sesję ze śniegiem zrobić.

  14. Śliczna ramoneska :)

  15. Paulina A says:

    Bardzo ładnie wyglądasz. U mnie też po woli zaczyna się wiosna ;)

  16. Loolca says:

    Bardzo podoba mi się ta stylizacja! No i genialne zdjęcia :) Zostaję tu na dłużej.
    loolca.blogspot.com

  17. Bardzo lubię takie basicowe zestawy :)

  18. Dorothy says:

    Loolca:
    Bardzo mi miło!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)