Red lips

Ostatnio przypomniałam sobie o zdjęciach,które zrobiłam jeszcze w tamtym roku,jednak jakoś zagubiły się pośród ogromnej ilości zdjęć na moim komputerze.Postanowiłam je Wam pokazać,bo w sumie dawno nie dodawałam takich fotografii.Was zapraszam do obejrzenia zdjęć,a ja uciekam bo mam jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia na jutro;)









Miłego wieczoru!;)

17 Responses so far.

  1. AISAK. says:

    Jaka to szminka? :)

  2. Piękne zdjęciach. Do twarzy Ci w pomarańczu ;-)
    Pozdrawiam!

  3. PTYSIA says:

    Pięknie Ci w czerwonych ustach! :)

  4. Pasuje Ci takie wyraziste usta :) zazdroszczę :)

  5. Monika. says:

    Bardzo ładnie :)

  6. W takim kolorze ust wyglądasz super! Zdjęcia są bardzo ładne, a najbardziej podobają mi się te czarno-białe :D

  7. Anita says:

    Do twarzy Ci w czerwonej szmince :)
    Zapraszam ♥

  8. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach! ;)
    A ja pobawiłam gadżetem z napisem 'moda dla Ciebie' ^^

  9. Pasują Ci czerwone usta :)

  10. agne says:

    pięknie ;-)

  11. ależ Ty piękna kochana!

  12. Dobrze, że znalazłaś bo śliczne.

  13. Dorothy says:

    AISAK:
    Tą akurat kupiłam nie w Polsce ;( Ale ostatnio kupiłam taką samą z Golden Rose i szczerze polecam ;)

  14. Dorothy says:

    Sandra Kozłowska:
    Dziękuję! :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)