Stylizacja z air maxami

Cześć! Musicie mi wybaczyć niską aktualizację bloga, ale na ten moment najważniejsza jest dla mnie matura i staram się spędzać jak najwięcej czasu na nauce i powtórkach. Chciałabym już mieć to za sobą, bo się stresuję jednak zdaje sobie sprawe z tego, że te 2 miesiące, które zostały zlecą mi bardzo szybko. Po maturze czekają mnie najdłuższe wakacje w życiu, więc wtedy na pewno nadrobię wszystkie zaległości ;) 

Dzisiaj casualowa stylizacja, coś co lubię!W następnym poście będzie za to trochę więcej elegancji ;)














bluzka-New Yorker
kamizelka-allegro
spodnie-Top Shop(allegro)
buty-Nike Air Max

Trzymajcie się!;)

27 Responses so far.

  1. W sportowej stylizacji też ładnie wyglądasz!

  2. To ja czekam na elegancję, którą lubię :)

  3. Paulina A says:

    Jedyne air maxy jakie mi się podobają to właśnie czarne. Powodzenia w nauce ;)

  4. ojj wierze ze to sa teraz straszne miesiace i ze czasu brak... byeby do wakacji :)
    super ci w niebieskim :)

    www.xavilove.blogspot.com

  5. Świetne zdjęcia i bardzo ładny outfit:)

    http://karolajn8.blogspot.com

  6. Świetna stylizacja, bardzo udana :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

  7. Śliczne zdjęcia :) bardzo ładnie się prezentujesz :)

  8. Aa i obserwuję :)

  9. agne says:

    super wyglądasz :)

  10. cuuuudowna stylizacja! :D

  11. Anita ♥ says:

    Ale ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

  12. Powodzenia w nauce! :)
    Planuję właśnie zakup czarnych Air Maxów albo Rosherunów i po twoim poście chyba wezmę te pierwsze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  13. rewelacyjna kamizelka!!!:)

  14. NESS says:

    Lubię jedno kolorowe airmaxy npp białe są też całkiem, całkiem :)

  15. fajne okularki;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

  16. fajnie,air maxy fajnie wyglądają :) no i mają plusa za wygodę!

  17. Piękna stylizacja! Uwielbiam błękitny kolor, fajnie wygląda z czernią ;-)
    Pozdrawiam!

  18. Fajna stylizacja. Buty same w sobie do mnie przemawiają mimo że są teraz takie popularne jednak nie ten kolor c;

  19. Ania W says:

    Piękna jest ta skórzana kamizelka, marzy mi się taka :-)

  20. Świetny zestaw, widać, że znasz się na tym co robisz :)
    obserwujemy ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

  21. na pierwszym zdjeciu trzymasz okulary przeciwsloneczne, a ja myslalam, ze to jakis wielki pierscien... ;)
    stylizacja bardzo ladna! zeby wygladac zwyczajnie i ladnie to trzeba sie chyba podwojnie starac :) bo szpilki i kiecke to nie sztuka zalozyc, a taki casualowy outfit wymaga troche pomyslow. :))

    Ania, http://pandaoverseas.com/

  22. Dorothy says:

    Zakręcona:
    Dziękuję za obserwację!:)

  23. Dorothy says:

    passionelka:) :
    Polecam bardzo te maxy!To chyba moje ulubione buty ;)

  24. Dorothy says:

    blueberry's fashion:
    Dziękuję,bardzo mi miło ;) Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji ;)

  25. Dorothy says:

    Ania Antul:
    Dokładnie!Kiecke i szpilki to nie sztuka założyć i dobrze wyglądać.Dziękuję bardzo za miłe słowa!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)