Stylizacja z skórzaną spódnicą

Tak jak ostatnio obiecałam dzisiaj coś bardziej eleganckiego.W końcu dzisiaj nasze Święto,więc mamy okazję aby się tak ubrać i pomalować.Czerwone uste to ostatnio moja nowa miłość,uwielbiam <3 Z okazji Dnia Kobiet chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego! Pamiętajcie,że każda z Nas jest na swój sposób wyjątkowa!Was zapraszam do obejrzenia stylizacji,a ja uciekam świętować:)
















koszulka-Sinsay
ramoneska-Zara
naszyjnik-Bershka
spódnica-Mohito

Miłego wieczoru!:)

30 Responses so far.

  1. śliczne buty <3

    _________________________
    minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

  2. Nippi says:

    wspaniała stylizacja, bardzo ładnie się prezentujesz :)
    wszystko podoba mi się <3

  3. Redhead says:

    jak nie patrzeć piękna kobieta, czerwień na ustach, róża w dłoni, a gdzie wybranek? Bo mam nadzieję, że nie spędzasz dnia kobiet sama w lesie :P

  4. Karolinnn says:

    Pięknie wyglądasz :) ...romantycznie a jednak trochę rockowo ;d

  5. narja says:

    Wspaniale wyglądasz :)

  6. Świetnie wyglądasz a czerwona szminka idealnie do Ciebie pasuje :))

  7. Paulina A says:

    Stylizacja śliczna, a po za tym piękny kolor na ustach ;)

  8. ostatnie zdjęcie jest boskie :))

  9. Cudowna stylizacja!

  10. Catherine says:

    Ale pięknie wyglądasz!
    modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie :)

  11. Uwielbiam skórzane spódniczki ;) piękne zdjęcia, ślicznie wyszlaś ! :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

  12. super look :) zapraszamy do nas www.madlenfashion.blogspot.com :))

  13. Ewa says:

    rewelacyjna stylizacja całość bardzo mi się podoba, nie tylko spódnica ale również buty zasługują na uwagę i przyciągają wzrok :)

  14. Wow! Kobieco i seksi ;-)
    Fajnie, że postawiłaś na czerwone usta ;-)
    Pozdrawiam!

  15. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja i zdjęcia;)

  16. Kobieco i z pazurem, super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

  17. uwielbiam wszystko co skórzane:) wyglądasz rewelacyjnie!:)
    Sandicious

  18. Ania W says:

    Wow! Ta czerwień na ustach bardzo do ciebie pasuje! Rewelacyjnie wyglądasz :-)

  19. świetny look :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

  20. paperlife says:

    świetnie wygladasz :)
    Skórzana spódniczka jest super
    może obs ? zacznij i daj znac :))
    http://paperlifex33.blogspot.com/

  21. Nippi says:

    Zdjęcia z różą fantastyczne :)

  22. aknezz says:

    Buty najbardziej mi się spodobały :)

  23. AGA-KA says:

    jak tu ładnie i wiosennie! :) wyglądasz ślicznie. <3

  24. Dorothy says:

    Redhead:
    Oczywiście,że nie!:) Zdjęcia były robione dzień wcześniej,a różyczka to już przedwczesny prezent na Dzień Kobiet;)

  25. Dorothy says:

    paperlife:
    Nie bawię się w obs za obs!Jak tak można,żebrać o obserwacje...

  26. Fasonique says:

    Uwielbiam skórzane spódniczki! Twoja jest genialna :-) Look z pazurem na pewno :-)

  27. Juliet says:

    Ja też za niedługo jadę do Zakopanego! :)
    Pięknie wyglądasz ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

  28. Kolejna przesliczna stylizacja, az miło popatrzec!!! Super zestaw , swietna spódnica i kurteczka no i rewelacyjne buty, brawo :)

    Pozdrawiam
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

  29. Olciia99 says:

    Ślicznie wyglądasz ! :d
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

  30. piękne zdjęcia:) Super wyglądają czerwone usta w połączeniu z różą:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)