Mobile mix

Niby mamy wolne, ale ja wcale tego nie odczuwam.Nie będę jednak zbytnio narzekać, bo zostało mi równo 13 dni szkoły do skończenia liceum, a potem zaczynam najdłuższe wakacje w życiu, więc wtedy pewnie będę narzekać na brak zajęć.

Dzisiaj mam dla Was mobile mix. Ostatnio bardzo dużo zdjęć robię telefonem, więc postanowiłam część z nich zebrać i Wam zaprezentować, bo sama bardzo lubię oglądać takie mobile mix'y u innych.



1.Mam pieska do oddania, słodziak jest niesamowity, jednak ja mam już 2 psy i kolejnego nie mogę sobie zostawić ;(
2.Z moją ukochaną Xeną <3
3.Gdy świeci słońce mam zdecydowanie więcej siły, mam nadzieję, że ta okropna pogoda szybko się poprawi!:)
4.Moje studniówkowe paznokcie


Uwielbiam jeździć moim autem <3


 

1.Zapowiedź sesji,która niedługo pojawi się na blogu :)
3 i 4.Backstage zdjęć do tego wpisu ;)


Na koniec chciałam Wam jeszcze życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!:)

Categories: ,

16 Responses so far.

  1. Cudne zdjęcia :-)
    Więszśc same snapy^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

  2. PATT says:

    ale słodziak z tego pieska, oby trafił w dobre ręce! :)
    piękne pazurki :)

    wesołych :))

  3. Powodzenia na maturach!

  4. świetny mix! Wesołych:)

  5. Przeurocze pieski :) i powodzenia na maturach :)

  6. Bardzo lubię takie mixy :) Wesołych Świąt! :)

  7. agne says:

    bardzo fajny mix ;-)

  8. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

  9. Claudia says:

    mix to najlepszy sposób na wrócenie wspomnieniami do świetnych chwil :D
    mój blog

  10. Paulina A says:

    Zazdroszczę Ci prawa jazdy. Ja jeszcze trochę muszę poczekać ;D

  11. aknezz says:

    Fajny mix zdjęć :)

  12. Świetny blog,super zdjęcia.Naprawdę mi się podoba ;)
    ja dopiero zaczynam więc miło będzie jeśli do zajrzysz,z góry dziękuję ;*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

  13. Fajny mix :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  14. Dorothy says:

    passionelka :) :
    Dziekuję!:) Zaraz wpadnę ;*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)