Stylizacja z białą koszulą

Biała koszula to coś czego brakowało w mojej szafie. Moje weekendy teraz są bardzo intensywne, dlatego do matury może być tutaj mały zastój, bo ciężko wszystko pogodzić. Postaram się jednak żeby tak nie było ;) Dzisiaj mam dla Was zdjęcia wykonane przez mojego kolegę Bartka z Bart Fotografia. Was zapraszam do obejrzenia zdjęć, a ja uciekam się szykować na piewszego w tym roku grilla.










koszula-H&M
spodnie-Zara
szpilki-deezee.pl

Miłego wieczoru!:)

Categories:

23 Responses so far.

  1. Biała koszula zawsze na czasie, a Tobie bardzo pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

  2. AISAK. says:

    ładna stylówka :)

  3. Marta says:

    Śliczna koszula :)

  4. Ina says:

    Świetne butki :)

  5. ale super klimat zdjęc!:)

  6. Jakie piękne zdjęcia !
    A buty masz fenomenalne :)

  7. Świetny look. Biała koszula nigdy nie wyjdzie z łask!

  8. Te czarne butki mnie powaliły:) Bardzo fajna stylizacja:)

  9. rewelacyjna stylizacja:) i zdjęcia!!!:).

  10. swietnie wygladasz! koszula, jeansy i buty - wszystko na wielki plus! :) no i fotograf tez utalentowany, podoba mi sie baaardzo drugie zdjecie ♥

    Ania, http://pandaoverseas.com/

  11. Nippi says:

    śliczna koszula i buciki <3

  12. Ale masz ładne zdjęcia :o ! A stylizacja bardzo mi odpowiada z trampkami :)

  13. agne says:

    bardzo ładnie ;-)

  14. Mała Mi. says:

    świetna koszula i buty ♥ zdjęcia też genialne!

    { [Blog] [IG] }

  15. Paulina A says:

    Przydałaby mi się biała koszula, muszę się za jakąś rozejrzeć ;)

  16. Wszystko na TAK - buty, koszula, torebka ♥

  17. Zdjęcia są fenomenalne!

  18. Venus says:

    śliczne zdjęcia :) i biała koszula to must have - właśnie szukam jakieś fajnej.

  19. Jaka piękna sesja! Wow, fantastycznie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

  20. piękne zdjęcia i piękna jesteś TY :)

  21. Dorothy says:

    Jacek Deląg:
    <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)