Stylizacja z czarną spódniczką

Już jutro czeka mnie zakończenie szkoły średniej. Szczerze mówiąc jeszcze to do mnie nie dociera,że to już koniec, że już nigdy nie usiądę w szkolnej ławce. Z jednej strony się cieszę, bo mam już dość liceum, a z drugiej nie, bo nie śpieszy mi się zbytnio z wyprowadzką z domu, która czeka mnie już w październiku. Póki co staram się jeszcze o tym nie myśleć, po maturze czekają mnie w końcu najdłuższe wakacje w życiu! 

Dzisiaj mam dla Was strój z moją ulubioną spódniczką. Stylizacji z nią w roli głównej było już na blogu mnóstwo, ale to dlatego, że pasuje do wszystkiego. Jeżeli się wyrobię z czasem to przedstawię Wam kilka moich propozycji ubioru na maturę, na pewno ta spódniczka będzie ich podstawą :)











top-Topshop (allegro)
spódniczka-Stradivarius
ramoneska-Zara
botki-Pull&Bear

Miłego dnia!:)

PS.Przypominam  o moich aukcjach na allegro,które wciąż trwają KLIK ;)

18 Responses so far.

  1. rewelacyjny look.
    bardzo mi się podoba takie połączenie.

    SUPER

  2. Powodzenia na maturach i potem w dostaniu się na wymarzone studia! :D
    Stylizacja super! :D

    Zapraszam do mnie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

  3. Aneta says:

    Super zdjęcia.
    Powodzenia na maturze :)

  4. Świetna stylizacja!
    Ja też wczoraj kończyłam szkołe :>

  5. Bardzo podoba mi się twoja bluzka c;

  6. Zupełnie się nie dziwię, że tak ją lubisz nosić :)

  7. Ewa says:

    Świetna spódniczka :)

  8. Bardzo ładne zdjęcia! Podoba mi się cała stylizacja ;-)
    Pozdrawiam!

  9. kammage says:

    Jak zawsze świetny zdjęcia !
    A nogii.... do nieba !
    Świetna stylizacja
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

  10. jeju, świetna stylizacja i miejsce! <3
    chciałam zaobserwować, a okazuje się, ze robie to od dawna hahah :) jak mogłam zapomnieć o tak dobrym blogu?:( postaram się nadrobić straty!

  11. piękna ta koronkowa bluzeczka :)

  12. Dorothy says:

    Piotrek PrusakFasion:

    Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że dostanę się na wymarzone studia ;)

  13. Dorothy says:

    ANNFFASHION:
    Dziękuję Ci! Bardzo mi miło :*

  14. Dorothy says:

    iluminacje.konwersacje:
    Dziękuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)