WIOSENNA WYPRZEDAŻ SZAFY

W końcu zrealizowałam to do czego zabierałam się już od kilku miesięcy-wybrałam ciuchy na sprzedaż. Wczoraj pół dnia sprzątałam w szafie i nazbierałam sporo ciuchów  w których już nie chodzę, dzisiaj skończyłam je fotografować i spora część się już pojawiła,ale wciąż wystawiam, więc pojawi się jeszcze kilka nowych aukcji.
                                                               Zapraszam pod  TEN LINK

Jeżeli jesteście zainteresowane którąś z rzeczy, można się ze mną również kontaktować za pomocą e-maila dorotagro@strona.pl . Pod spodem pokazuję kilka przykładowych rzeczy, które wystawiłam :)






Zapraszam do zakupów!Muszę zrobić miejsce na wiosenne nowości ;)

11 Responses so far.

  1. marysia-k says:

    Ja właśnie też szykuję wyprzedaż ;p.

  2. też się zbieram na wyprzedaż i zebrać się nie mogę :P pozdrawiam!

  3. też muszę zrobić małą wyprzedaż szafy :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

  4. Paulina A says:

    Muszę zabrać się za porządki w szafie ;)

  5. Spódniczka na zakonczenie by mi sie przydała! ;)

    Mój blog - Klik.

  6. Też muszę zrobić porządki.

  7. Fajne ciuszki, mam podobną spódniczkę czarną ;) Muszę też zrobić porządki bo mam o wiele za wiele ciuchów :P
    Obserwuję :)

  8. Dobre zastosowanie statywu ;)

  9. Dorothy says:

    Daria Bożek:
    Dziękuję za obserwację!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)