Stylizacja z bluzą i spódniczką

Ostatnio dość długo mnie tu nie było, to dlatego, że postanowiłam do końca matur skupić się tylko na nich. Z racji tego, że prawie jestem już po maturach ( został mi już tylko jeden egzamin ustny z polskiego)postanowiłam się odezwać. Miałam to szczęście (jak dla mnie!), że napisałam 6 matur w 5 dni. Cieszę się, bo chciałam jak najszybciej mieć to za sobą. Póki co jestem zadowolona i mam wszystkie egzaminy zdane, najbardziej obawiałam się matematyki, a tu okazało się że napisałam na prawie 60%, co było miłą niespodzianką, bo marzyłam o wymaganych 30 % :) Ustny angielski, którego też się tak obawiałam zdałam na 90 %, a reszta egzaminów też mi w miarę dobrze poszła, także nie taka matura straszna jak wszyscy straszyli. Teraz zostało mi kilka dni na przygotowanie się na najgorszą, bo zmienioną formę ustnego polskiego. To będzie akurat loteria czy wylosuję temat, który mi podpasuje, ale staram się myśleć pozytywnie, bo będzie to ostatni egzamin i będę miała oficjalnie najdłuższe wakacje w życiu <3

Od przyszłego tygodnia mam nadzieję, że blog w końcu odżyje, bo stęskniłam się już za częstszym blogowaniem!Dzisiaj mam dla Was stylizację, zapraszam do obejrzenia zdjęć, a ja uciekam odstresować się po tym ciężkim tygodniu.










bluza-H&M
spódnica-Stradivarius
buty-www.labotti.pl

Są tutaj jakieś tegoroczne maturzystki?Jak wrażenia?
Miłego weekendu!:)

18 Responses so far.

  1. Stałam się miłośniczką połączenia bluzy z rozkloszowaną spódniczką, więc idealnie trafiłaś z tą stylizacją w mój gust. Wyglądasz świetnie! :)

  2. Dorothy says:

    mowmimoniska:
    Od pewnego czasu ja również stałam się miłośniczką takiego połączenia, więc na pewno pojawi się jeszcze nie jedna taka stylizacja :)

  3. Powodzenia na polskim!
    Co do zdjęć.. jesteś piękna, a zdjęcia są prześliczne :)
    Fajna stylizacja ♥
    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

  4. Ładna bluzka, wydaje sie troche sportowa wiec fajne luźne połączenie. Masz swietna opaleniznę

  5. Super bluza! :)) Świetnie wyglądasz :))

  6. Anita ♥ says:

    Pięknie wyglądasz :)

  7. Bluza ze spódniczką idealnie do siebie pasują ! :)

  8. bluza i spódniczka zawsze wygladają rewelacyjnie :)

  9. Tynka. says:

    Ja chyba matmę położyłam i denerwuję się czekając :( ja mam jeszcze tylko ustny pl 12go i 20go angielski. A ich chyba najbardziej się boję! zestaw klasyczny, ale fajny:)

  10. Dorothy says:

    Tynka:
    Ja właśnie zastanawiałam się czy aby na pewno chcę sobie sprawdzać wyniki, jednak stwierdziłam, że nie wytrzymam do czerwca w tej niepewności i sprawdziłam odpowiedzi. Jeżeli pamiętasz swoje wyniki to może lepiej sprawdź i wtedy będziesz miała pewność ;) Ja mam 15go polski ustny i właśnie jego boję się najbardziej. Damy radę! Powodzenia! :*

  11. Tynka. says:

    sprawdzałam.. i nie zapowiada się dobrze :( wątpię że wystrzelałam te 30%. Jestem z tego powodu bardzo zła i w sumie nawet nie chce sie wybierac na te ustne, bo to jeszcze wiekszy stres dla mnie.


    rozmazane tło nie zalezy od tego czy to 1.8, czy 1.4 czy 1.2.. tak naprawdę dużo drzew w tle (i widoczne przez nie jasne niebo) oraz jasny kolor zieleni w tle pozwala nam zachować ładniejsze tło i pewnie to tego zasługa. Ale to nie zawsze tak wychodzi, mi również! :) no i musisz pamiętać aby zawsze było na 1.8 bo w niektórych trybach się przesuwa.

  12. agne says:

    bardzo fajnie! ;-)

  13. Mi został jeszcze ustny polski (stara matura) i angielski ;) Ja również najbardziej się obawiałam matematyki,jednak okazała się dość łatwa i jestem bardzo zadowolona!
    Życzę Ci powodzenia na polskim i trzymam kciuki! :3

  14. Paulina A says:

    Ślicznie wyglądasz. Dobrze, że większość już za Tobą ;)

  15. ale masz zgrabne nóżki :) stylizacja świetna! obserwuję :)

  16. gratuluję Ci już zdanej matury i oby tak dalej :)

  17. Dorothy says:

    Tynka:
    Musisz myśleć pozytywnie!:) A matury ustne nie takie straszne, ja sama tak się bałam a z obu miałam 90 % ! :)

    Tak, tak ja to wszystko wiem, jednak nawet pomimo tego że były drzewa w tle i tak wyszło zaskakujące jak na ten obiektyw dobre rozmazanie ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)