Stylizacja z niebieską sukienką

W sukience, którą dzisiaj Wam pokazuję zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Już od dłuższego czasu takiej poszukiwałam, jednak w sieciówkach nigdy na taką nie trafiłam. Ostatnio uzupełniam braki w mojej szafie, które powstały po wyprzedaży i głównie skupiam się na sukienkach, bo do tej pory nie miałam ich dużo, a w końcu idzie lato, więc okazji do ich noszenia będzie dużo. Naszyjnik z AMBER to również nowość, zdecydowałam się na bardziej "masywniejszy" ponieważ większość mojej biżuterii jest zdecydowanie bardziej delikatna.













sukienka-allegro
marynarka-H&M
szpilki -www.deezee.pl
naszyjnik-www.amberhurt.pl

Miłego wieczoru!:)

24 Responses so far.

  1. wow, co za nogi! świetnie się prezentujesz w sukienkach i wysokich butach :)

  2. Ale piękna sukienka *.*

  3. madd_aa says:

    Ta sukienka ma piękny tył *.*
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

  4. Śliczna sukienka!

  5. Nippi says:

    piękna sukienka :)

  6. wow , cudowna sukienka ;) zazdroszczę figury!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

  7. Slicznie wygladasz! Sukienka ma piekny tyl <3

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

  8. Perfekcyjnie wyglądasz ;))

  9. cudownie wyglądasz :)

  10. Claudia says:

    Piękna!! Masz świetną figurę :D
    claudia-ss.blogspot.com

  11. Śliczna ta sukienka! <3

  12. Agata says:

    cudowna sukienka <3

  13. Ewa says:

    śliczna jest ta sukienka :)

  14. Sukienka kojarzy mi się z porcelaną! :)

  15. Marta says:

    śliczna sukienka :)

  16. aknezz says:

    Super, tak naturalnie, bardzo mi się podoba :)

  17. Piekna sukienka:) masz świetną figurkę i wszystko idealnie będzie na Tobie leżało:)

  18. Ina says:

    Bardzo ładne te szpilki, ja mam niestety problem z rozmiarem bo noszę małe 35 ;/

  19. Dorothy says:

    Ina:
    Współczuję, ja sama mam 36, więc idealnie bo od tego rozmiaru zazwczyczaj można dostać szpilki ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)