Stylizacja z spódnicą maxi i trampkami

Mogę się Wam pochwalić, że oficjalnie już mam wakacje! W piątek zdałam ostatnią ustną maturę z języka polskiego na 90%, także jestem bardzo zadowolona, że już mam to wszystko za sobą. Teraz przez prawie miesiąc mam zamiar odpoczywać i korzystać z wakacji, a potem trochę popracować. Właśnie wróciłam z Wrocławia, dlatego dopiero teraz piszę. Uwielbiam takie spontaniczne wypady ze znajomymi i bardzo się cieszę, że teraz będzie ich coraz więcej! W przyszłym tygodniu będę do Was pisać prosto z Zakopanego, także spodziewajcie się dużej liczby zdjęć!:)









top-Bershka
ramoneska-Zara
spódnica-New Yorker
trampki-Converse

Do następnego! ;)

21 Responses so far.

  1. Ewelina R says:

    cudną masz tą ramoneskę ♥

  2. bardzo fajny look.

    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

  3. modaga says:

    Dosyć odważne połącznie, ale podoba mi się spódnica! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na prolog opowiadania "forgotten" :) foorgotten.blogspot.com

  4. Lady Nans says:

    Świetna ramoneska, fajna stylizacja :)

  5. świetne połączenie :) Masz piękne włosy.

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

  6. Ciekawy zestaw, świetna ramoneska

  7. spodniczka piekna , korteczka cudowna ale trampki zamien ilabym na krotkie biale <3
    lece do nastepnego Twojego posta ! : )

  8. EM says:

    look bardzo przypadł mi do gustu, mój styl :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

  9. Szczerze mówiąc do spódnic maxi jakoś nigdy nie byłam przekonana, ale na tobie wygląda świetnie!

  10. Ustne zdane. Matmy nie zdałam przez własną głupote, ponieważ zmieniłam 4 poprawne odpowiedzi na złe.. a by mnie uratowały ;) Ale jakąś nadzieje jeszcze mam ;)

  11. Nippi says:

    świetna kurtka :)

  12. Podoba mi się ta stylizacja, świetne połączenie :))

  13. podoba mi się , ale chyba osobiście wybrałabym krótkie i białe trampki :))

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

  14. Karolinnn says:

    Super, bardzo fajna ta spódnica :) ! Ostatnio się właśnie zastanawiałam nad kupnem jakiejś maxi.

  15. Ewa. says:

    Genialna stylizacja :D
    http://welcomeetowonderland.blogspot.com

  16. Dorothy says:

    Malwina Aldona:
    Ja właśnie muszę takie kupić ;)

  17. Dorothy says:

    Ewa:
    Dziękuję! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)