Zakopane 2015

Tak jak Wam pisałam w ostatnim poście dzisiaj piszę do Was z Zakopanego.W końcu mam wakacje i mam zamiar je dobrze wykorzystać! Tym razem wspólnie ze znajomymi wynajeliśmy domek, którego możecie oglądać na zdjęciach poniżej. Najbardziej w nim podoba mi się kominek w salonie, przy którym właśnie siedzę pisząc tego posta. Tak to ja mogę blogować! Pomimo tego, że pogoda nie dopisuje uważam wyjazd za bardzo udany. Dzisiaj wstąpiliśmy na chwilę do kolegi rodziny, miała być chwila, ale nie pozwolili nam wyjść, jak prawdziwi górale bardzo nas ugościli. Chcieliśmy się dzisiaj wybrać do Morskiego Oka, ale się rozpadało, mamy nadzieję, że jutro będzie cieplej i w końcu dotrzemy tam :) A teraz zapraszam do obejrzenia do mojej fotorelacji z tych dwóch dni ;)









Pozdrawiam Pana z lewej strony zdjęcia! :)










Byliście kiedyś w Zakopanem? Jak wrażenia? :) Miłego wieczoru!:)

11 Responses so far.

  1. uwielbiam Zakopane! koniecznie wybierzcie się nad to Morskie Oko ;) ♡

  2. marysia-k says:

    Super ten kominek <3.
    marysia-k

  3. hooneyyy says:

    Nigdy tam nie byłam, ale piekne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy KONKURS♥

  4. Nippi says:

    ja jeżdżę co roku do zakopanego w tym roku wybieram się w czerwcu :)
    ładne zdjęcia !

  5. pochmurka says:

    Zazdroszczę Ci, bo ze zdjec wnioskuje, ze wyjazd swietny.
    I zazdroszcze jeszcze bardziej, bo nigdy nie bylam w Zakopanem :p

  6. agne says:

    super wypad ;-)

  7. Nigdy nie byłam, a bardzo bym chciała :)
    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  8. jak pięknie, ja jeszcze nigdy nie byłam, ale widzę że muszę to nadrobić ;)

  9. Ewa says:

    Świetna fotorelacja :)

  10. exality says:

    uwielbiam Zakopane! co jakis czas tam jadę, w tym roku także tam zawitam :)
    http://exality.pl/

  11. Dorothy says:

    exality:
    Ja też bardzo lubię to miasto!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)