Koncert Cleo i Donatana

Niedawno wróciłam z koncertu Donatana i Cleo, postanowiłam że pokażę Wam moją fotorelacje. Szczerze mówiąc nie jestem ich wielką fanką, znałam może z 3 piosenki, ale postanowiłyśmy się z koleżanką wybrać z racji tego, że koncert był niedaleko naszej miejscowości. Ja od jutra zaczynam pracę, więc postanowiłam wykorzystać ostatnie chwile wolnego. Cały występ oceniam na plus, a Cleo jest przepiękna ;) Donatan przez większość czasu robił coś w telefonie, także pokazał swoje "zainteresowanie" koncertem. Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć.











Lubicie ich? Miłego wieczoru!:)

7 Responses so far.

  1. Ewa W says:

    jakoś za nimi nie szaleje,ale za miesiąc w mojej okolicy też grają,wybieram się,,no zobaczymy jak będzie ;)

  2. uper blog, śliczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    Komentarz za komentarz ?Obserwacja za obserwacje?:)

  3. Dorothy says:

    wikiandmarta.blogspot.com:

    Czy tak trudno przeczytać co jest napisane nad okienkiem do komentarzy?! Nie bawię się w obs za obs i kom za kom !

  4. Venus says:

    nie jestem fanką, ale trzeba przyznać, że mają pozytywną energię :)

  5. Claudia says:

    oo fajnie, akurat za nimi nie przepadam, ale ogólna atmosfera na koncertach jest najlepsza i najbardziej warta pójścia :D
    claudia-ss.blogspot.com

  6. Dorothy says:

    Claudia:
    Dokładnie, uważam tak samo :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)