Morskie Oko

Już minął ponad miesiąc od mojej wizyty w Zakopanem, a dopiero dzisiaj udało mi się przygotować drugi wpis z relacją, poprzedni możecie zobaczyć tutaj. Co prawda pogoda nam nie dopisywała, ale w ostatni dzień postanowiliśmy się tym nie przejmować i wyruszyliśmy nad Morskie Oko. Osobiście średnio przepadam za chodzeniem po górach, jednak droga na Morskie Oko nie jest wcale ciężka. Dla osób o słabej kondycji (jak ja :D) jest całkiem łatwa i jedynie pod koniec było ciężko, ale to dlatego, że szliśmy szybko bo mieliśmy mało czasu. Następnym razem z chęcią ponownie wybiorę się na Morskie Oko, bo przez mgłę nie było prawie nic widać. Polecam wycieczkę w to miejsce, bo droga jest prosta, a widoki po drodze przepiękne ;)











Byliście tam? Jak wrażenia?  Miłego wieczoru!:)

11 Responses so far.

  1. Ewa says:

    Byłam tylko raz ale było pięknie!! ❤

  2. niestety nigdy tam nie byłam..ale musiało być super! :)

  3. Catherine says:

    Ale pięknie! Mega, klimatyczne zdjęcia :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

  4. Catherine says:

    Ale pięknie! Mega klimatyczne zdjęcia :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

  5. świetne zdjęcia ;)

  6. zazdroszcze wycieczki;d

  7. Świetne zdjęcia! Uwielbiam Zakopane <3
    Pozdrawiam!

  8. aknezz says:

    Byłam już tam i z chęcią bym się ponownie wybrała w tamte okolice :) Cudne widoki :)

  9. Lady Nans says:

    Byłam, ale dość dawno.. Twoje zdjęcia bardzo zachęcają, trzeba się jeszcze raz wybrac :)

  10. miwj says:

    Niestety jeszcze nie byłam,ale się wybieram :)
    Fajna foto relacja .

    Zapraszam na mojego bloga .

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)