New in

Bardzo dawno nie było postu kosmetycznego, więc dzisiaj postanowiłam to nadrobić. Ostatnio bardzo dużo rzeczy w mojej kosmetyczce się pokończyło, więc miałam okazję potestować nowe rzeczy. Dzisiaj pokazuję Wam tylko kilka z rzeczy na które skusiłam się podczas mojej ostatniej wizyty w Rossmannie, resztę którą kupiłam wcześniej pokażę kiedy indziej. Zaczynamy!:)



Na pierwszy ogień idzie lakier w którego kolorze od razu się zakochałam. Uwielbiam ten kolor, nawet autko mam w takim odcieniu :D Lakier okazał się świetny, dwie warstwy i trzyma się ładnie na paznokciach przez kilka dni. 


Skończył mi się lakier w takim kolorze, więc chciałam uzupełnić braki, niestety okazał się kompletnie nietrafiony. Potrzebne są cztery warstwy a i tak trzyma się na paznokciach krótko. Zdecydownie odradzam!


Ten podkład to już chyba moje 4 opakowanie. Poleciała mi go kiedyś Pani w drogerii i spełnia moje wszystkie wymaganie, także polecam ;)



Od pewnego czasu uwielbiam wyraziste kolory pomadek, dlatego moja kosmetyczka wzbogaciła się o nowy odcień, którego ostatnio używam najczęściej.



Używałyście któregoś z kosmetyków? Jak wrażenia? 
Miłego wieczoru! ;)

17 Responses so far.

  1. lakier ma cudny kolor :)

  2. Chyba zakupię ten podkład, mam bardzo tłustą , a przy czym świecącą cerę ;/
    Piękna jesteś ! :)

  3. bardzo ładny kolor szminki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://justivictory.blogspot.com/

  4. Kolor lakieru piękny :))

  5. Ina says:

    Z tych tańszych lakierów to Wibo ma całkiem dobre, moja ukochana czerń wymaga tylko jednej warstwy ;)

  6. miałam ten lakier nude:) genialny!

  7. Paulina F says:

    uwielbiam ten podklad ! :D

  8. Ale piękny kolor szminki! śliczna jesteś :*
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

  9. agne says:

    fajne lakiery ;-)

  10. pieknie ci w takich wyrazistych ustach :))

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

  11. Venus says:

    A ten podklad do jakiej cery jest. Przesliczny kolor szminki

  12. Sandra F. says:

    o, akurat szukam pomadki w czerwonym odcieniu :) dobrze się trzyma? bo ja zawsze trafiam na takie, które schodzą w ciągu godziny!
    ładnie Ci z takim kolorkiem na ustach :)
    krysiastyle.blogspot.com

  13. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszamy
    Komentarz za kometarz,obserwacja za obserwację?
    Świetny post,super blog:)

  14. Ja nie lubię zbyt matowego wykończenia na twarzy ale Affinitony uwielbiam! Także pewnie Affinimat również jest świetny:) Co do pomadki mam czerwoną krwistą od Kate i ją uwielbiam! Ale ostatnio przerzuciłam się na pomadkę w płynie z Lovelly i jak zaschnie to niczym się jej nie ruszy:) Piękny mat!

  15. Shonali says:

    Lakier ma super kolor :)

  16. Dorothy says:

    Sandra F:
    Tak, bardzo dobrze się trzyma na ustach ;)

  17. Dorothy says:

    Ewelina Giza:
    A ja właśnie lubię dlatego ten podkład jest dla mnie idealny ;) O! To koniecznie musżę ją wypróbować, skoro taka dobra jest :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)