Sesja

Po maturze miałam zamiar zacząć rozwijać bloga, myślałam, że będę miała dużo wolnego czasu i ochotę na wykorzystywanie go. Okazało się inaczej, dopiero teraz odzyskałam siły i w najbliższym czasie mam zamiar wprowadzić większą różnorodność niż tylko posty modowe. Ostatni miesiąc spędziłam głównie na odpoczywaniu i odsypianiu, teraz stwierdziłam, że na dłuższą metę bym zwariowała nie mając żadnych obowiązków, dlatego bardzo się cieszę, że znalazłam pracę, mam zamiar rozwijać bloga i zaczęłam jeszcze jeden projekt o którym może kiedyś napiszę. Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z mojej ostatniej sesji z Bartkiem z Bart Fotografia. Zapraszam do jej obejrzenia :)



"To ja zrobię fotkę na snapa" :D Przy okazji mój nick to @doroota96 zapraszam do obserwacji ;)










Miłego dnia! ;)

25 Responses so far.

  1. Te w sukience i koszuli najbardziej do mnie przemawiają haha ^ ^

  2. Ale piękne zdjęcia! Prześliczna jesteś :)

  3. Dwa ostatnie zdjęcia mnie zachwyciły :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

  4. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się klimat zdjęć !

  5. cudowne połączenie kolorów !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

  6. Gratuluję nowej pracy i powodzenia w niej! Również dziękuje! ;))

  7. Ale piękne zdjęcia :))

  8. wyglądasz przecudnie :-) piękne zdjęcia , zwłaszcza te w kowbojskim wydaniu
    z przyjemnością obserwuję :-)

  9. Claudia says:

    Niesamowite zdjęcia! W pełni profesjonalne :D
    claudia-ss.blogspot.com

  10. wow, cudne fotografie :) każda ma coś w sobie.. te "westernowe" wyszły fenomenalnie! można by rzec, że to wlaśnie gdzie w westernie ;)

  11. Catherine says:

    Ale mega zdjęcia! Mają super klimat :) Świetna modelka i fotograf!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/half-up-half-down-bun.html
    Będzie mi milo, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

  12. Agata says:

    świetne fotki♥

  13. OLJA says:

    jeju jakie cudowne zdjęcia
    16lipca.blogspot.com

  14. Jakie piękne zdjęcia!

  15. emyllka says:

    Przepiękne zdjęcia, mają cudowny klimat :)

  16. Steezy PL says:

    Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

  17. Marta says:

    piękne zdjęcia! :)

  18. Wspaniałe zdjęcia! Nie mogę przestać się zachwycać!

  19. jullkaa says:

    Jeju piękny wygląd bloga, piękne zdjecia! Jestes świetna *.*

  20. Nippi says:

    fantastyczna zdjęcia !

  21. Shonali says:

    Wow, ale super fotki :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)