Mobile mix

Od ostatniego mobila mix'a minęło sporo czasu, więc dzisiaj to nadrabiamy. Ostatnio wiele rzeczy się pozmieniało, dzisiaj przedstawię Wam skrót z ostatnich miesięcy. Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem w ostatnim czasu była matura, którą zdałam! :) Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć, których najwięcej jest ze snapa, bo tam jestem najczęściej, mój nick to dorotagro.



1.W końcu wymieniłam moją 4 na nowszy model czyli 6
2 i 3. Testujemy telefon, jakość zdjęć jest znakomita! ;)
4.Moja pierwsza praca 



1. Zdane ;)
2. Moją relację z weekendu w Zakopanem możecie zobaczyć tutaj i tutaj.
4. Efekty sesji możecie zobaczyć tutaj.



1. Poszukiwanie idealnych jeansów
2,3,4. Koniec szkoły i matura 

Lubicie mobile mix'y ? Miłego wieczoru!:)

9 Responses so far.

  1. fajne fotki ;) no a jakoś znakomita :)

  2. Bardzo fajne zdjęcia :) Lubię tego typu posty :D

  3. Świetne zdjęcia.:) Milicz moje okolice.:)
    Pozdrawiam
    http://smallredcherry.blogspot.com/

  4. uwielbiam takie mixy! fona zazdroszczę!

  5. Bardzo fajne zdjecia:)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

  6. hooneyyy says:

    Cieszę się, że matura zdana, że poszło tak dobrze! Teraz w końcu trochę odpoczniesz od nauki! :p

    mój blog, hooneyyy

  7. Natalka says:

    Fajny mix, gratuluję zdania pisemnego! :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

  8. Dorothy says:

    hooneyyy:
    W końcu! Do października, bo potem zaczynam dzienne studia :D

  9. Dorothy says:

    Natalka:
    Dziękuję! ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)