Stylizacja z sukienką maxi

Pogoda ostatnio nas rozpieszcza, co bardzo mnie cieszy. Dzisiaj jednak upały były nieziemskie, więc wiekszość dnia spędziłam na opalaniu. Sukienki maxi są idealne na lato (no może nie na takie upały jak dzisiaj, bo dzisiaj można było wytrzymać tylko w stroju kąpielowym :D), ja już w tamtym roku się w nich zakochałam i w tym roku przybyła mi jedna. Zapraszam Was do obejrzenia stylizacji z nią w roli głównej ;)


















sukienka- New Look
kapelusz-Stradivarius
buty-klik

Do następnego! :)


14 Responses so far.

  1. Catherine says:

    Prześwietnie wyglądasz w tej sukience! :) Mega zdjęcia.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/1-inspirations.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

  2. pięknie wyglądasz,jak z filmu :)
    kliknęłam w link do butów :)
    klikniesz w linki u mnie na blogu ?:)

  3. Agata says:

    cudowna sukienka :)

  4. wow,ostatnie zdjęcie jest cudne! :) piękna sukienka :)

  5. Śliczna maxi! Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

  6. Karolina says:

    bardzo ładna sukienka! świetnie wyglądasz w kapeluszu :)

  7. hooneyyy says:

    jak cudnie wyglądasz! buziaki:*

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? konkurs♥
    mój blog, hooneyyy

  8. Egejta says:

    prosto ale niezwykle kobieco!

    BLOGDROBE

  9. Ale piękna, słoneczna stylizacja ;)

  10. agne says:

    przepięknie wyglądasz :)

    cudowna figurka!!!!

  11. Alice says:

    Śliczna, prosta, klasyczna! ogromny + za kapelusz

  12. POLICZ DOBRE: na szóstym zdjęciu od dołu wygladasz jak Taylor Swift :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

  13. bardzo fajne zdjęcia zapraszam do mnie http://threelitlebirds.blogspot.com

  14. Dorothy says:

    Afro Andzia:
    Dziękuję bardzo! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)