Festiwal Kolorów Wrocław 2015

W sobotę uczestniczyłam w Festiwalu Kolorów, który odbył się we Wrocławiu. Już w tamtym roku chciałam się tam wybrać, ale ostatecznie nie dotarłam, dlatego w tym roku już nie odpuściłam i nie żałuje! Świetne wydarzenie, w przyszłym roku z chęcią wezmę udział ponownie:) Za chwilę również wybieram się do Wrocławia, tym razem szukać mieszkania, bo już za 3 tygodnie czeka mnie przeprowadzka do Wrocławia. Od października zaczynam dzienne studia, więc przyszedł czas na wyprowadzkę z domu. Teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z soboty ;)









Miłego dnia!:)




11 Responses so far.

  1. Lubię takie akcje :) Byłam już na kilku takich kolorowych festiwalach :)

  2. Ja miałam iść jak były u Nas w Opolu ale ostatecznie wylądowałam w pracy:):) No cóż może za rok:):)

  3. Mi niestety nie udało się dotrzeć na ten festiwal, ale mam nadzieję, że za rok już się załapię :D
    Jak tam poszukiwanie mieszkania? Bo ja również szukam we Wrocławiu i jest jakaś masakra... :/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  4. magdziak says:

    Zazdroszczę, bardzo! Ja wybieram się na festiwal kolorów, tylko do Łodzi, już prawie 2 lata! Ani razu nie dotarłam, a szkoda.

  5. Dorothy says:

    passionelka ;) :
    Doskonale wiem o co Ci chodzi. My również zabrałyśmy się trochę za późno za szukanie mieszkanie i też miałyśmy problem. Ostatecznie znalazłyśmy trochę daleko od uczelni, ale Pani trzymała je dla Nas bo chciała właśnie 2 dziewczyny, a miała z 30 telefonów i pewnie gdyby go dla nas nie przytrzymała to ktoś by je wcześniej wynajął. W ciągu roku będziemy szukały czegoś bliżej uczelni, a póki co cieszymy się, że w ogóle coś znalazłyśmy ;) A Ty w jakiej okolicy szukasz ?

  6. Ja szukam w takiej okolicy, aby mieć tramwaj bezpośrednio pod uczelnię. Niestety patrząc na to w jakiej jestem sytuacji czyt. nic jeszcze nie mam, będę brać to co będzie :D Ja już po nocach nie mogę spać przez to mieszkanie... Wcześniej nie miałam takiego problemu.. Ech, mam nadzieję, że coś znajdę, bo jadę w sobotę i poniedziałek. Obym się tylko na jakieś oglądanie umówiła :D Trzymaj kciuki :)

  7. Venus says:

    Szkoda, że mnie ominęła ta zabawa :) No proszę wprowadzasz się do mojego miasta :)

  8. Redhead says:

    lubię takie inicjatywy ale wolę na nie patrzeć niż brać w nich udział ;)

  9. Marti:* says:

    Ale czad! :-D Wracaj do nas i do blogowania! :-*

  10. Tośka. says:

    Ja jakoś nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w Festiwalu Kolorów.. a szkoda. :(

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)